استودیو تبلیغاتی برتر چه خدمات و ویژگی هایی دارد؟ [ بررسی 3 ویژگی مهم]



چکیده : ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد خدمات و ویژگی های استودیو تبلیغاتی برتر صحبت کنیم و ضمن آن، پاسخ سوالات مطرح شده را دریافت خواهید کرد.

 

استودیو تبلیغاتی برتر، خدمات و ویژگی ها

 

استودیو تبلیغاتی برتر چه ویژگی هایی دارد؟ به کدام استودیو می‌توانیم اعتماد کنیم؟ عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای را به کدام شرکت بسپاریم؟

 

ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد خدمات و ویژگی های استودیو تبلیغاتی برتر صحبت کنیم و ضمن آن، پاسخ سوالات مطرح شده را دریافت خواهید کرد.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی ، ساخت انواع تیزر تبلیغاتی، عکاسی حرفه ای از محصولات، ساخت تور مجازی، فیلمبرداری حرفه ای،

 

تعداد بسیار زیادی از استودیوهای تبلیغاتی در سطح کشور فعال هستند و هر کدام، با خدمات خود، سعی دارند قسمتی از بازار تبلیغات را بدست آورند. با توجه به اینکه بسیاری از کسب و کارها به جهت تبلیغات خود به این استودیوها نیاز دارند، ممکن است گزینه های اشتباهی را انتخاب کنند.

 

با توجه به اینکه هر چند وقت یکبار گزارشاتی از عدم تعهد برخی از استودیوهای تبلیغاتی به گوش می‌رسد، میخواهیم در این مطلب، روشنگری کنیم و ببینیم که یک استودیو تبلیغاتی برتر، باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان به آن اعتماد کرد؟

 

با مطالعه این ویژگی ها، قطعا وجه تمایز هر استودیو را نسبت به رقبای آن درک خواهید کرد و بدین ترتیب، می‌توانید از بین گزینه های پیش رو، بهترین استودیو تبلیغاتی را انتخاب نمایید.

 

همه خدمات استودیو تبلیغاتی برتر؛

یک استودیو تبلیغاتی، باید بتواند خدمات گسترده ای را در حوزه تبلیغات به مشتریان خود ارائه کند. قطعا مشتری وقتی برای مذاکره به سمت یک استودیو تبلیغاتی می‌رود، انتظار دارد نیازهایی از جمله عکاسی، فیلمبرداری و پروداکشن های تبلیغاتی اش برآورده شود.

 

ویژگی ها و خدمات استودیو تبلیغاتی برتر

 

حالا اما با هم به نقد این موضوع می‌پردازیم و باهم خدماتی که استودیو های تبلیغاتی برتر ارائه می‌دهند، را بررسی خواهیم کرد:

 

1- عکاسی محصولات؛

بیشتر کسب و کارها، برای اینکه بتوانند نمونه های محصولات خود را در فضای اینترنت یا شبکه های اجتماعی منتشر کنند، به عکاسی محصول نیاز دارند.

 

با توجه به اینکه هم اکنون بسیاری از پیج ها و سایت هایی که در فروش اینترنتی فعال هستند، از تصاویر با کیفیت و حرفه ای استفاده می‌کنند، کسب و کارهای دیگر هم برای رقابت با آنها باید از خدمات عکاسی حرفه ای محصولات در استودیوهای تبلیغاتی بهره مند شوند.

 

استودیوهای تبلیغاتی معمولا این خدمات را برای مشتریان خود انجام می‌دهند. هرچقدر یک استودیو بتواند این خدمات را بهتر پوشش دهد، جایگاه برتری نسبت به سایر استودیوهای فعال خواهد داشت.

 

در خدمات عکاسی محصول، عکاسی های دکوراتیو، مدلینگ و عکاسی با پس زمینه سفید، بیشترین تقاضا را از سوی مشتریان دارند.

خدمات عکاسی محصول با زمینه سفید یا دکوراتیو، نیازمند یکسری تجهیزات و تمهیدات خاص است که برخی از استودیوهای تبلیغاتی، توانایی ارائه آن را ندارند.

 

استودیو تبلیغاتی حرفه ای

 

2- فیلمبرداری و ساخت تیزر تبلیغاتی؛

خیلی از پیج های اینستاگرامی حداقل یکبار هم که شده، اقدام به سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی کرده اند. اما به نظر شما چند درصد از آنها از پروژه تحویل گرفته رضایت دارند؟

 

یک تحقیق شهری نشان داده است که خروجی تیزر تبلیغاتی نمی‌تواند 30 تا 40 درصد از مشتریان را راضی کند. پس همانطور که متوجه شدید، همه استودیوهای تبلیغاتی، نمی‌توانند آنطور که باید، رضایت مشتریان را در زمینه ساخت تیزر بدست آورند.

 

ساخت تیزر تبلیغاتی نیازمند چند مورد است که استودیو تبلیغاتی برای ارائه آن، باید آنها را در اختیار داشته باشد.

- اول اینکه دارای تیم متخصص فیلمبرداری باشد.

- دوم دارای تجهیزات به روز و جدید برای تصویربرداری باشند

- سوم یک مدیر بالای سر آنها باشد و بتواند آنها را به خوبی رهبری کند.

 

توجه به این موارد، در باکیفیت تر شدن خروجی تیزرهای تبلیغاتی کمک می‌کنند.

 

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای

 

3- عکاسی پانوراما و واید؛

بسیاری از شرکت ها برای اینکه بتوانند در یک نما، کل محیط کسب و کار خود را نشان دهند، نیازمند عکاسی پانوراما هستند. پس بنابراین یکی از خدمات استودیو تبلیغاتی برتر، باید تصویربرداری پانوراما باشد.

 

عکاسی پانوراما یا سراسرنما، نیازمند داشتن تجهیزات حرفه ای و دوربین های مخصوص است. غیر از آن، این نوع عکاسی فوت و فن و دردسرهایی دارد که هر استودیویی ممکن است زیر بار آن نرود.

 

اما استودیوهای تبلیغاتی برتر، عکاسی پانوراما را به عنوان بخشی از خدمات خود، به مشتریان پیشنهاد می‌دهند.

 

4- ساخت تور مجازی؛

یکی از تخصصی ترین خدماتی که در استودیوهای تبلیغاتی باید جست وجو کرد، ارائه خدمات ساخت تور مجازی است.

 

ساخت تور مجازی، در ابتدا نیازمند عکاسی تور مجازی است. یعنی یک استودیو باید سابقه و تجربه این را داشته باشد که بتواند برای شما هم یک تور مجازی بسازد.

 

استفاده از تور مجازی برای شناخت کسب و کارها از راه دور، یک راه نوین است که کم کم با استقبال مشتریان و صاحبان کسب و کارها، با افزایش تقاضا مواجه شد. اما به خاطر اینکه همه استودیوهای تبلیغاتی این خدمات را ارائه نمی‌دهند، کار برای پیداکردن یک گروه مورد اعتماد، دشوار است.

 

به خاطر نیاز به تجهیزات و تخصص، استودیوهای محدودی هستند که تور مجازی را جزء خدمات خود ارائه می‌دهند.

 

5- فیلمبرداری حرفه ای؛

استودیو تبلیغاتی باید بتواند هر مراسمی از شما را پوشش دهد. فیلمبرداری سمینار، همایش، اردوها، رویدادها و غیره توسط استودیوهای برتر با تجهیزات حرفه ای و به روز صورت می‌گیرد.

 

برای پوشش رسانه ای یک مراسم، فقط فیلمبرداری کفایت نمی‌کند و در صورت نیاز باید صدابرداری، صداگذاری، نورپردازی و غیره هم صورت بگیرد که فقط از حرفه ای ها بر می‌آید.

 

حالا که با خدمات حرفه ای استودیو های تبلیغاتی آشنا شدیم، بهتر است ببینیم که ویژگی های یک استودیو تبلیغاتی برتر چیست و چگونه باید به آنها اعتماد کنیم؟

 

بررسی و شناخت ویژگی های استودیو تبلیغاتی برتر؛

بیان چند مورد از ویژگی های استودیوهای تبلیغاتی حرفه ای، به شما کمک می‌کند که آنها را بهتر بشناسید و خوب و بدشان را تشخیص دهید.

 

پس با ما در این قسمت همراه باشید تا ببینیم یک استودیوی برتر تبلیغاتی، چه ویژگی ها و تمایزاتی نسبت به سایر استودیوهای معمولی دارد؟

 

نمونه کارهایی که حرفه ای هستند!

اولین ویژگی یک شرکت تبلیغاتی خوب، داشتن نمونه کارهای قوی در زمینه های تخصصی مورد فعالیت است. شما به راحتی نمایی از خروجی کارهای استودیو را می‌توانید در نمونه کارها ببینید و نتیجه تلاش های آنها به شما ثابت خواهد شد.

 

مثلا در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی، اگر وسواس دارید، باید حتما نمونه کارهای استودیو تبلیغاتی را ببینید تا متوجه شوید آیا آنها می‌توانند انتظارات شما را برآورده کنند یا خیر؟

 

در مورد مشاهده نمونه کار، نباید به این کار داشته باشید که برای کدام شرکت کار شده است و درگیر اسم ها نشوید. فقط نمونه خدمت ارائه شده را مشاهده کنید و حرفه ای بودن آن را بررسی نمایید.

 

چه عکاسی و چه فیلمبرداری، حرفه ای بودن آن از روی نمونه کار به خوبی مشخص است.

 

این یکی از راه هایی است که به شما کمک می‌کند که استودیو تبلیغاتی برتر را بشناسید و آن را برای گسترش تبلیغات خود و پروداکشن های رسانه ای انتخاب نمایید.

 

استفاده از تجهیزات به روز و حرفه ای؛

خیلی مهم است که با چه ابزاری قرار است کار تبلیغاتی شما انجام شود. هر چقدر ابزار مورد استفاده، حرفه ای تر باشد، قطعا پروژه نهایی نیز حرفه ای تر خواهد بود و خروجی باکیفیت تری خواهیم داشت.

 

پس یکی دیگر از ویژگی های بارز یک شرکت تبلیغاتی خوب، استفاده از تجهیزات حرفه ای است. مثلا برخی از گروه ها، دارای چندین نوع ابزار حرکتی هستند تا فیلمبرداری تبلیغاتی را برای شما انجام دهند. قطعا این موضوع به پویایی تصاویر کمک بیشتری خواهد کرد و در نتیجه برای ساخت تیزر تبلیغاتی، فیلم های بهتری در اختیار خواهید داشت.

 

تجهیزات استودیو تبلیغاتی برتر

 

پس فقط دوربین و لنز را به عنوان تجهیزات یک مجموعه رسانه ای در نظر نگیرید. یک مجموعه تبلیغاتی باید بتواند به طور کامل، پوشش رسانه ای را به صورت حرفه ای انجام دهد.

 

استفاده از تخصص و خلاقیت؛

در یک تیم حرفه ای، باید از افراد متخصص و با استعداد استفاده شود تا باگی در کار وجود نداشته باشد. وجود افراد حرفه ای به بهتر شدن تصاویر شما کمک شایانی خواهد کرد.

 

در نتیجه سومین موردی که به عنوان ویژگی استودیو تبلیغاتی برتر برای شما می‌گوییم، استفاده از افراد متخصص است.

 

همچنین غیر از تخصص، باید تیم خلاق باشد و پروداکشن هایی داشته باشد که نسبت به بقیه کارها متفاوت به نظر می‌رسد. مثلا در عکاسی و فیلمبرداری این قضیه بسیار مهم است که افراد برای ثبت تصاویر خلاقیت به خرج بدهند تا برای شما تصاویر منحصر به فرد خلق کنند.

 

همه اینها، لازمه داشتن یک مدیر و رهبر خوب است تا افراد متخصص و خلاق را در گروه خود به کار بگیرد.

 

خب! تا اینجا چند مورد از مهمترین ویژگی های استودیو تبلیغاتی برتر را با هم بررسی کردیم و با استفاده از آنها، می‌توانید تشخیص دهید که کدام استودیو برای شما انتخاب بهتری است.

 

استودیو تبلیغاتی ساترین، استودیو برتر در تهران؛

استودیو ساترین، درست همان چیزی است که می‌خواهید:

- تنوع خدمات،

- نمونه کارهای قوی و حرفه ای،

- استفاده از افراد متخصص

- و به کارگیری خلاقیت

- زیر سایه یک مدیر خوب،

 

می‌تواند این نوید را به شما بدهد که قرار است با یک استودیو تبلیغاتی حرفه ای در طرف باشید. استاد شجاع الدین آقایی، مدیریت استودیو ساترین را بر عهده دارد و تا به حال پروژه های گوناگونی را اجرا کرده است که مربوط به شرکت های مختلف و مطرح در تهران و سراسر ایران است.

 

اطلاعات تماس با ساترین:

- آدرس سایت: https://satrinco.com

 

- آدرس پستی: تهران، ولنجک، خیابان بیست و یکم؛

 

- تلفن تماس: 09123173082

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024