درز اطلاعات محرمانه یوفوها/ آمریکا سفینه فضایی نگه می‌دارد!



سفینه فضایی،اخبار علمی،خبرهای علمی
یکی از مقامات سابق اطلاعاتی آمریکا مدعی شده است که اطلاعات درباره وسایل نقلیه با منشا غیر انسانی، به صورت غیرقانونی از کنگره آمریکا پنهان می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، اخیرا یکی از مقامات اطلاعاتی سابق آمریکا با افشاگری اعلام کرد که دولت این کشور، چندین وسیله حمل و نقل "دست نخورده " متعلق به موجودات فرازمینی را در اختیار دارد و بعد از انتشار این افشاگری‌ها بود که از دولت آمریکا خواسته شد تا از شواهد موجود درباره یوفوها رونمایی کند.

 

دیوید گروش، یکی از مقامات سابق اطلاعاتی آمریکاست که مسئولیت تجزیه و تحلیل پدیده‌های غیرعادی غیرقابل توضیح (UAP) را در یکی از آژانس‌های دفاعی آمریکا عهده‌دار بود. حالا او مدعی شده که دولت آمریکا به چند وسیله حمل و نقل با منشا غیرانسانی دسترسی دارد.

 

طبق گفته آقای گروش به دبریف، اطلاعات درباره این وسایل نقلیه به صورت غیرقانونی از کنگره آمریکا پنهان می‌شود. او در عین حال یادآوری کرده که وقتی که او اطلاعاتی محرمانه مربوط به این وسایل نقلیه را در اختیار کنگره قرار داد، با اقدامات تندی از سوی مقامات دولتی روبرو شد و در ماه آوریل، پس از ۱۴ سال فعالیت در سازمان اطلاعاتی آمریکا، پست دولتی‌اش را ترک کرد.

 

جاناتان گری، یکی از مقامات اطلاعاتی فعلی آمریکا در مرکز اطلاعات ملی هوا و فضا (Nasic)، وجود مواد عجیب و غریب را تائید کرد و در این باره گفت:« ما تنها نیستیم.»

 

این افشاگری‌ها در شرایطی انجام شده که انبوهی از مشاهدات و گزارش‌ها، بار دیگر توجهات را به سفینه‌های بیگانه و سفرهای احتمالی موجودات فرازمینی به سیاره ما در سال‌های اخیر جلب کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------