پیدا شدن رد یک فضاپیمای بیگانه در مریخ



رد یک فضاپیمای بیگانه در مریخ،اخبار علمی،خبرهای علمی
باز هم مریخ خبرساز شده و با پیدا شدن دهانه‌ای که می‌گویند بر اثر فرود یک فضاپیمای بیگانه ایجاد شده نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، در تصویر جنجال‌ برانگیز تازه‌ای که از مریخ در فضای مجازی دست به دست می‌شود، اثر خراش‌هایی بر سنگ علامت‌گذاری و در کنار آن رد چرخ و دیگر اثرات یک فضاپیمای بیگانه به نمایش گذاشته شده است.

 

هر چند نمی‌توان این شواهد را برای تایید فرود یک فضاپیمای بیگانه در مریخ کافی دانست اما به باور برخی کارشناسان نظریه فضاپیمای فرازمینی و حتی زمینی را نیز نمی‌توان با قاطعیت رد کرد.

 

سقوط فضاپیمای بیگانه در سیاره سرخ/ شکار یک صحنه حیرت‌انگیز جدید در مریخ/ عکس

 

در این تصویر که توسط مریخ نورد کنجکاوی گرفته شده است، برآمدگی‌های عجیب میخ‌مانندی به چشم می‌خورد. ناتالی کابرول اخترزیست‌شناس ناسا آن را عجیب‌ترین سنگی می‌داند که در ۲۰ سال مطالعه مریخ دیده است.

 

یک مقاله جدید این سازندها را طبیعی و همانند پدیده‌هایی دانسته‌اند که هنگام زمین‌لرزه‌های قوی در زمین شکل می‌گیرند.

 

ریچارد آرمسترانگ یکی از نویسندگان این مقاله در توضیح این پدیده گفت:‌ «بعید است که آنچه در تصویر می‌بینیم متعلق به فضاپیماهای ساخت انسان باشند که در مریخ سقوط کرده یا ناپدید شده‌اند. فقط می توان در مورد منشاء فرازمینی گمانه‌زنی کرد. البته تصاویر مریخ اغلب اشکال عجیبی را نشان می‌دهد که شبیه اجرام آشنا به نظر می‌رسند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------