لوله فاضلاب ارزان را از کجا بخریم؟ | معرفی شرکت های برتر حوزه آب و فاضلاب



لوله فاضلاب ارزان, خرید لوله فاضلاب ارزان,معرفی لوله فاضلاب ارزان

معرفی شرکت های برتر حوزه آب و فاضلاب

 

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر از پرطرفدارترین لوله ها برای احداث گلخانه با آبیاری سقفی و لوله های آبیاری قطره ای میباشد که دارای اتطالات مناسبی از جمله شیر توپی دسته فلزی یا پلیمری 1 اینچ، تبدیل دنده ای 32 به 25 و 20، قطره چکان های بهاره، زیتونی و تنظیم شونده، مغزی و درپوش های 32 میلی متری یا یک اینچ، بست و قلاب بدون دسته، زانو های تبدیل، رابطه های تبدیل، شیر انشعبات، درپوش های انتهایی، کمربند انشعاب و لوازم جانبی دیگری میباشد.

 

این لوله با توجه به انعطاف عالی که دارد برای استفاده در مزارع، گلخانه ها و باغات مسطح و شیبدار بسیار کاربردی است. لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر میتواند فشار کاری 10 اتمسفر را تحمل کند و دچار هیچگونه ترک خوردگی یا شکستگی نشود.بیشترین کاربرد این محصول برای آبیاری سقفی گلخانه ها و سیستم های آبیاری زیر سطحی گلخانه ای میباشد.

 

از مزایا این محصول و لوله کاروگیت میتوانیم به انعطاف پذیری بسیار عالی، تنوع در سایز،طول عمر مناسب،مقاومت شیمیایی بالا، مقاومت سایشی عالی، مقاومت در برابر اشعه مادون قرمز و فرا بنفش، زبری بسیار کم، عایق حرارتی و الکترونیکی و صورتی، قابلیت جوش پلاستیک، حمل ونقل آسان، نصب راحت و مقاومت مکانیکی مناسب اشاره کنیم.

 

معرفی انواع لوله فاضلاب ها, خرید لوله فاضلاب ارزان از شرکت پلیمرکده, خرید لوله فاضلاب از شرکت پلیمرکده

کاربردهای لوله پلی اتیلن

 

کاربردهای لوله پلی اتیلن که باید بدانید.

لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر یا 2 اینچ به عنوان پرکاربرد ترین و رایج ترین لوله در حوزه آبیاری و آبرسانی شناخته میشود.این محصول میتواند 15.5 اتمسفر فشار را تحمل کند ودچار هیگونه آسیبی نشود.سایز مناسب این لوله باعث شده تا در پروژه های آبیاری بسیار استفاده شود و با توجه به قابلیت نصب اتطالات بیشتر، برای انواع پروژه های آبرسانی مناسب باشد.

 

لوله پلی اتیلن سایز 63 میلی متر به شکل ساخه های 6 و 12 متری تولید میشوند تا برای پروژه های متعددی کاربرد داشته باشندواین محصول میتواند جهت تخلیه فضلاب داخل ساختمان، غلاف کابلهای برق، مخابرت و دوربین های مداربسته کاربرد داشته باشد.همچنین بیشترین کاربرد این محصول برای انتقال آب ، زهکش، کشاورزی و پروژه های راه سازی میباشد.

 

لوله های پلی اتیلن 2 اینچی برای انتقال آب با فشار بالا، انتقال آب در شیب تند و زمین سنگلاخی، آبرسانی شهری و روستایی، ساخت استخر پرورش ماهی، لوله های آب بازیافتی یا آب باران و لوله فاضلاب ساختمان کاربرد دارند.همچنین از این محصول میتوان برای آبرسانی پرفشار از سدها و دریاها و شبکه اصلی آبیاری تراوا در عمق خاک استفاده کرد.

برای تهیه این لوله کاربردی و پرمصرف میتوانید به سایت پلیمرکده مراجعه کنید و با مطالعه کاتالوگ محصول از دیگر مشخصات فنی و جزئیات لوله پلی اتیلن 63 میلیمتری مطلع شوید.

 

لوله پلی اتیلن, خرید انواع لوله پلی اتیلن , خرید لوله فاضلاب با کیفیت بالا و قیمت کم

خرید لوله فاضلاب با کیفیت بالا و قیمت کم از شرکت پلیمرکده

 

کیفیت بالا و قیمت کم؟ | خرید لوله پلی اتیلن ارزان از بزرگترین شرکت لوله آب و فاضلاب ایران

لوله پلی اتیلن 110 یکی از سایزهای پرکاربرد در لوله های اتیلن میباشد که طرفداران بسیاری دارد.این لوله کاملا مشابه دیگر لوله های پلی اتیلن است و کاربردی یکسان دارد و تنها تفاوت آن سایز لوله میباشد.هر پروژه ای برای سیستم های آبیاری یا انتقال آب ها نیاز به لوله گذاری دارد و باید از لوله مناسب استفاده کند.

 

علت تفاوت سایز لوله ها هم سیستم های گوناگون در پروژه های متفاوت میباشد. لوله پلی اتیلن 110 هم مانند دیگر لوله های پلی اتیلن از مقاوت بالایی برخوردار است و جنس مرغوبی دارد. لوله پلی اتیلن توسط شرکت های متنوعی تهیه و توزیع میشوند.

 

شرکت پلیمرکده هم یکی از شرکت های تهیه و توزیع محصولات پلی اتیلن و لوله های کاروگیت و اتصالات آن ها میباشد. این شرکت علاوه بر کیفیت بالای محصولات، کمترین قیمت را برای محصولات در نظر میگیرد تا خریداران با هزینه ی مقرون به صرفه ای، لوله های موردنیاز برای پروژه هایشان را خریداری کنند.

 

لوله های پلی اتیلن تنوع بسیار زیادی دارد و در ابعاد مختلف تولید میشود تا در پروژه های بسیاری کاربرد داشته باشد و به دلیل کیفیتی که دارند بسیار کاربردی و پرطرفدار هستند.

 



چند دقیقه با دانستنی ها

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024