افشاگری سناتور آمریکایی: مقامات ارشد پنتاگون از بشقاب‌پرنده‌ها خبر دارند!



سناتور آمریکایی،اخبار علمی،خبرهای علمی
«مارکو روبیو» می‌گوید که گزارش‌های تکان‌دهنده‌ای را در مورد برنامه‌های سری شناسایی و مخفی کردن یوفوها(UFO) از مقامات ارشد پنتاگون شنیده است و سعی دارد از این افراد در برابر تهدیدهای احتمالی حمایت کند.

به گزارش ایسنا، «مارکو روبیو» (Marco Rubio) سناتور حزب جمهوری‌خواه آمریکا فاش کرد که افراد زیادی در پنتاگون هستند که دانش دست اولی را در مورد برنامه‌های مخفی شناسایی یوفوها دارند. روبیو گفت: مقاماتی که جایگاه‌های مهمی را در دولت ما اشغال کرده‌اند، دانش دست اول یا ادعاهای دست اول را در مورد برنامه‌های فوق سری دولت در اختیار دارند.

 

«دیوید گروش»(David Grusch)، افسر سابق نیروی هوایی آمریکا نیز اوایل ماه جاری میلادی ادعا کرد که وسایل و اجساد موجودات فضایی توسط مقامات آمریکایی کشف و مهندسی معکوس شده‌اند. این ادعا، انتشار خبرهایی را در جهان به دنبال داشت.

 

گروش خاطرنشان کرد که این موجودات توسط خودی‌ها در این برنامه‌های بسیار طبقه‌بندی‌شده، با احتیاط به عنوان «هوش‌های غیرانسانی» توصیف می‌شوند زیرا حتی کارشناسان نمی‌توانند با اطمینان بگویند که این موجودات واقعا از کجا آمده‌اند.

 

سناتور روبیو ادامه داد: برخی از این شاهدان که با کمیته اطلاعات سنا صحبت کردند، احتمالا از همان افرادی بودند که گروش در مورد آنها صحبت کرده بود. بسیاری از این افراد حتی پیش از اینکه چنین حمایت‌هایی در قانون مطرح شود، به ما مراجعه کردند.

 

گروش، کهنه‌سرباز نیروی هوایی آمریکا که در «آژانس ملی اطلاعات جغرافیایی»(NGA) و «دفتر ملی شناسایی»(NRO) سمت‌هایی داشته است، به بازرس کل گفت که به دلیل تحقیقات خود در مورد همین برنامه‌های بسیار طبقه‌بندی‌شده مربوط به یوفوها، با تلافی غیرقانونی روبه‌رو شده است.

 

بازرس کل، شکایت گروش را در ژوئیه ۲۰۲۲ معتبر و فوری تشخیص داد و پرونده را برای «آوریل هاینز»(Avril Haines)، اداره‌کننده اطلاعات ملی آمریکا و کمیته منتخب اطلاعات سنا فرستاد.

 

سناتور روبیو که نایب‌رئیس کمیته اطلاعات سنا است، تأکید کرد که تهدیدهای معتبر مشابهی نیز علیه سایر شاهدان ناشناس کمیته، معیشت و زندگی آنها وجود داشته‌اند. وی افزود: من سعی ندارم طفره بروم اما تلاش می‌کنم تا از این افراد محافظت کنم. برخی از این افراد هنوز در دولت کار می‌کنند و صادقانه بگویم که بسیاری از آنها بسیار می‌ترسند. آنها از شغل خود می‌ترسند و برخی می‌ترسند که آسیبی به آنها برسد.

 

نظرات روبیو نشان‌دهنده نیاز به حمایت‌های تازه ایجاد شده کنگره آمریکا برای افشاگران یوفوهاست. این حمایت‌ها سال گذشته از طریق یک اصلاحیه دو حزبی در قانون مجوز دفاع ملی به تصویب رسیدند.

 

نظرات سناتور روبیو، به توضیح دادن اقدامات متهورانه اخیر کمیته اطلاعات سنا نیز کمک می‌کنند. هفته گذشته، کمیته به اتفاق آرا ماده‌ای را تصویب کرد که تمام بودجه فدرال را برای هر برنامه مخفی مهندسی معکوس یوفوها، چه توسط دولت آمریکا و چه در بخش خصوصی از طریق یک پیمانکار دفاعی انجام شود، قطع کند. کمیته اطلاعات سنا، واژه‌های خود را با دقت انتخاب کرد و به طور کلی برنامه‌های مهندسی معکوس را هدف قرار داد که شامل هواگردهای ناشناس با منشأ غیر زمینی یا عجیب‌ هستند.

 

به رغم صراحت تکان‌دهنده این اقدامات قانونی، روبیو در مورد این افراد و صحت کامل ادعاهای آنها محتاط‌ بود. وی افزود: من آنها را نامعتبر یا معتبر نمی‌دانم. برخی از این ادعاها فراتر از قلمرویی هستند که هر یک از ما تا به حال با آن سروکار داشته‌ایم.

 

در ارزیابی روبیو، تعداد زیاد شاهدان دست اول که به کمیته اطلاعات سنا گزارش داده‌اند، به خودی خود دلیلی برای نگرانی و توجه بیشتر است. روبیو خاطرنشان کرد: بیشتر این افراد در مقطعی یا شاید حتی در حال حاضر، جایگاه مهمی را در دولت ما داشته‌اند و دارند. بنابراین، حتما از خود می‌پرسید که این همه افراد با چنین شرایطی، چه انگیزه‌ای دارند که جلو بیایند و داستانی را از خودشان بسازند. این افراد جدی هستند.

 

با توجه به جایگاه این منابع و بی‌ثباتی ادعاهای آنها، سناتور روبیو خواستار درک کامل از سوی قانون‌گذاران، سیاست‌گذاران و عموم مردم شد و گفت که او لازم می‌داند اطلاعات را بدون هیچ گونه پیش‌داوری یا نتیجه‌گیری عجولانه دریافت کند. وی افزود: ما سعی داریم تا آنجا که می‌توانیم، اطلاعات بیشتری را جمع‌آوری کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------