واکنش ناسا به اجداد بیگانگان مکزیک



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
تیم UAP ناسا می‌گوید اگر کشوری چیز عجیبی دارد، باید آن را در اختیار جامعه علمی قرار دهد تا روی آن مطالعه کنند

به گزارش دیجیاتو،چند روز پیش یک خبرنگار دو جسد منتسب به بیگانگان را در کنگره مکزیک به نمایش گذاشت که باعث بحث‌های زیادی در جامعه علمی شد. حالا تیم UAP یا همان UFO ناسا در جلسه‌ای که برای انتشار اولین گزارش این تیم درباره UFOها برگزار شد، درباره این موضوع صحبت کرد و به‌گونه‌ای صحت این اجساد را زیر سؤال برد.

 

تیم UFO ناسا اولین گزارش خود درباره پدیده‌های ناشناخته را منتشر کرده است که در آن می‌گوید که UFOها احتمالاً بالن، هواپیما و پدیده‌های آب‌وهوایی هستند. این تیم همچنین می‌گوید مدرکی مبنی بر اینکه بیگانگان از زمین بازدید کرده باشند، وجود ندارد. با توجه به این موضوع، تیم ناسا به‌صورت غیرمستقیم درست‌بودن اجساد منتسب به بیگانگان را رد می‌کند.

نظر تیم UAP ناسا درباره نمایش اجساد منتسب به بیگانگان در مکزیک

 

روز سه‌شنبه یک خبرنگار به نام «هایمه مائوسان» دو جسد عجیب را در کنگره مکزیک به نمایش گذاشت و مدعی شد که اجساد بیگانگان هستند که در سال 2017 در شهر کوسکو در پرو پیدا شده‌اند. مائوسان گفت که قدمت این اجساد فسیل‌شده به 700 و 1800 سال پیش می‌رسد. همین موضوع تبدیل به سؤالی در جلسه انتشار گزارش تیم UAP ناسا تبدیل شد.

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جسد منتسب به بیگانگان در کنگره مکزیک

در این جلسه یکی از خبرنگاران از تیم UAP می‌پرسد که آیا مقامات مکزیکی درباره این موضوع با ناسا در ارتباط بوده‌اند یا خیر. در پاسخ به این سؤال «دیوید اسپرگل»، مدیر تیم UAP ناسا می‌گوید که اگر شواهدی از بقایای موجودات بیگانه وجود دارد، آن‌هایی که چنین بقایایی را در اختیار دارند، باید در اختیار عموم برای مطالعه قرار دهند:«زمانی که چیزی غیرعادی دارید، می‌خواهید داده‌های آن را به‌طور عمومی ارائه کنید. من این شکلی به آن فکر می‌کنم: ناسا یکی از ارزشمندترین نمونه‌های سنگ فضایی یعنی سنگ‌های ماه را داشت و ما چه کردیم؟ ما آن‌ها را در اختیار هر دانشمندی که می‌خواست روی آن‌ها کار کند، قرار دادیم.

 

ما از ماهیت نمونه‌هایی که نمایش داده شدند، اطلاعی نداریم. اگر من جای دولت مکزیک بودم یا اگر می‌خواستم توصیه‌ای به دولت مکزیک کنم که البته مسئولیت ما این نیست و ما این کار را برای ناسا انجام می‌دهیم، به دولت مکزیک توصیه می‌کردم که اگر چیز عجیبی دارید، نمونه‌ها را در دسترس جامعه علمی قرار دهید تا ببینیم با چه چیزی روبه‌رو هستیم.»

 

در ادامه «دن ایوانز»، دستیار معاون پژوهشی در اداره مأموریت علمی ناسا، اضافه کرد که تمام هدف تیم UAP ناسا این است که حس‌گرایی و شبه علم که برای قانون‌گذاران مکزیکی به نمایش گذاشته شد را از بین ببرد: «من فقط یکی از اهداف اصلی را که امروز اینجا می‌خواهیم انجام دهیم را به گفته‌ها اضافه می‌کنم. ما می‌خواهیم حدس و گمان و توطئه را به سمت علم و عقلانیت حرکت دهیم. همانطور که دیوید گفت، شما چنین کاری را با داده‌ها انجام می‌دهید و این تمام هدف این مطالعه است.»

 

با وجود اینکه نمایش اجساد منتسب به بیگانگان هیجان‌انگیز است، اما به نظر می‌رسد با داستانی تقلبی روبه‌رو هستیم؛ مخصوصاً که مائوسان سابقه نامناسبی در این زمینه دارد. آقای مائوسان در گذشته هم ادعای کشف شواهدی از بیگانگان را مطرح کرده بود که بعداً این ادعاها رد شد. برای مثال، او پیش‌تر مدعی کشف پنج مومیایی شده بود که بعداً مشخص شد کودکان انسان‌ها بوده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------