کشف موجود ناشناخته‌ای که در لبه ساحل افتاده بود!



موجود عجیب و غریب،اخبار علمی،خبرهای علمی
این جانور توسط انجمن حیات وحش در معرض خطر (EWT) طبقه‌بندی شده بود. تا زمانی که این سگ در آفریقای جنوبی آن را کشف کرد، محققان نتوانسته‌ بودند تایید کنند که آیا این گونه هنوز روی زمین زنده مانده است یا خیر.

به گزارش خبرآنلاین، موش‌های مول کور تقریباً به طور کامل در زیر زمین زندگی می‌کنند. بر اساس بیانیه مطبوعاتی EWT، به نظر می‌رسد که آنها در میان شن و ماسه شنا می‌کنند و قدرت شنوایی آن‌ها بسیار حساس است و ارتعاشات بالای سطح زمین آن‌ها را از آنچه در حال وقوع است، آگاه می‌کند و به آنها اجازه می دهد بدون دیده شدن در زمین فرو بروند.

 

برای تایید رسمی عدم انقراض این گونه، محققان نیاز به یافتن شواهدی از آن و آزمایش موفقیت آمیز DNA آن داشتند، با توجه به اینکه این گونه بسیار شبیه گونه‌های دیگر است. پس از تلاش‌های فراوان، سرانجام محققان آنچه را که به دنبال آن بودند، یافتند.

 

کوبوس ترون، مدیر ارشد حفاظت از EWT و یکی از اعضای تیم جستجو در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «اگرچه بسیاری از مردم شک داشتند که این جانور هنوز در آنجا وجود داشته باشد، اما من با حسن نیت باور داشتم که این گونه هنوز منقرض نشده است.» من متقاعد شده بودم که این فقط به روش تشخیص درست، زمان بندی مناسب و تیمی مشتاق برای یافتن آن نیاز دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------