دکتر ماکان آریا پارسا کیست؟



دکتر ماکان آریا پارسا,بیوگرافی ماکان آریا پارسا

دکتر ماکان آریا پارسا

 

دکتر ماکان آریا پارسا را می شناسید؟

ایشان در سال 1396 به عنوان کارآفرین برتر کشور و همچنین مدیر شایسته فناوری اطلاعات شناخته شد. آقای آریا پارسا با تلاش و کوشش فراوان، خواندن کتاب‌های مختلف و بهره بردن از ویژگی مهمی به اسم «عملگرایی» توانسته به عنوان یکی از بهترین کارآفرینان کشور در اوج جوانی برای صدها نفر شغل دائم و پایدار ایجاد کند.

 

ایشان علاوه بر کارآفرینی دستی هم بر آتش نویسندگی و ترجمه دارد و بیش از ۲۰ جلد کتاب را ترجمه یا تالیف کرده است. همچنین دوره های ماکان آریا پارسا و آموزش هایی که داشته توانسته به رشد و توسعه فردی‌ صدها نفر کمک کند.

 

ماکان آریا پارسا با تحصیلات دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان و امیر کبیر تهران و همچنین کارشناسی مهندسی صنایع، جزو نخبگان و فرهیختگان کشورمان است که با نشر دانش در جامعه، بر شمار جوانان موفق و افتخار آفرین کشور افزوده است.

 

ناگفته نماند که او مشاوری حرفه ای در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی است. با این اوصاف، اگر آموزش‌های دکتر ماکان آریا پارسا را ببینید، می‌توانید تجارب ارزشمند او را که در طی سال‌های طلایی زندگی‌اش کسب کرده را بیاموزید و در زندگی از این آموخته‌ها استفاده کنید.

 

در ادامه برخی از سوابق تحصیلی، آموزشی علمی و افتخارات ایشان را مرور می کنیم:

 

سوابق تحصیلی دکتر ماکان آریا پارسا

دکترای کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی

کارشناسی ارشد مدیریت MBA دانشگاه صنعتی امیرکبیر

کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان

کارشناسی مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی

 

سوابق علمی و پژوهشی دکتر ماکان آریا پارسا

- تالیف و ترجمه بیش از ۲۰ جلد کتاب در حیطه‌های روانشناسی، مدیریت و کارآفرینی

- بیش از ۵۰ مقاله در ژورنال‌های داخلی و بین المللی

- بیش از ۱۵ سال تدریس در دوره‌های مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی

- کسب عنوان دانسجوی برتر از دانشگاه امیرکبیر

 

برخی از افتخارات دکتر ماکان آیا پارسا

- دریافت کننده تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کننده در سه سال پیاپی

- مدیر برتر فناوری اطلاعات کشور در سال ۱۳۹۶ به تشخیص وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

- برگزار کننده اجلاس متعدد ملی مدیریت و کارآفرینی

 

بخشی از تقدیرنامه‌های دکتر ماکان آریا پارسا

- دریافت لوح سپاس کارآفرین برتر از معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان

- دریافت لوح سپاس کارآفرین برتر از استاندار و فرماندار محترم استان اصفهان

- دریافت لوح سپاس کارآفرین برتر از معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری

- دریافت لوح سپاس از قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل

- دریافت لوح سپاس از معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

- دریافت لوح سپاس  از دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی اصفهان، پیام نور و آزاد اسلامی

- و ده‌ها تندیس و لوح سپاس دیگر...

 

دکتر ماکان آریا پارسا,بیوگرافی ماکان آریا پارسا

بیوگرافی دکتر ماکان آریا پارسا

 

موفقیت های ماکان آریا پارسا ادامه دارد...

ماکان آریا پارسا که مدیرعامل توانمند و خلاق چندین مجموعه است و در زمینه ها و دوره های مختلفی نیز مدرسی بی نظیر و متخصص می باشد کتاب های گوناگونی را در حوزه های مختلفی مثل بازاریابی، فروش، موفقیت، مدیریت، فنون مذاکر و .. ترجمه و منتشر کرده است.

آنچه از زندگی شخصی او بدست آمده است این است که در خانواده ای متوسط و بدون امکانات خاصی بزرگ شده است. خانواده ای که بنا به شغل پدر دائم از این شهر به شهر دیگر در حال کوچ بوده اند.

 

اوج شکوفایی این کارآفرین برتر ایران حضور او در محیط دانشگاه است. شاید آنچه را که در ذهن فعال خود از دوره نوجوانی پرورانیده بود، در چنین فضایی با علم دانشگاهی کامل تر نمود تا یکی از مهمترین اقداماتی که در ایران در حوزه آموزش دیجیتالی کم یا نادیده گرفته شده بود را از زمین بردارد و در قالب یک موسسه به آموزش دیجیتالی در رشته های مختلف مبادرت به عمل آورد. تا جایی که سیستم آموزشی امروز در شرایط کرونایی، از ایده ها و تجربیات او بهره مند شود و بدون حضور دانشجویان در محیط دانشگاه بتواند آینده تحصیلی و شغلی آنان را مدیریت نماید.

 

بررسی موانع موفقیت فردی از دیدگاه ماکان آریا پارسا

دکتر ماکان آریا پارسا در رابطه با موانع موفقیت فردی به موارد و موضوعات بسیار مهمی اشاره می کند. در این رابطه اشاره می کنند که دنیای پیرامون موانع بسیاری را بر سر راه شما قرار خواهد داد، اما هیچ یک به بزرگی موانعی نیستند که شما برای خود می سازید. در ادامه بعضی موانع موفقیت فردی را از دید دکتر پارسا بررسی می کنیم:

 

فراموش کردن برداشتن قدم های کوچک می تواند به ناامیدی ختم شود

به عقیده دکتر ماکان آریا پارسا تمام سفر ها و اقدامات بزرگ همیشه با قدم های کوچک شروع شده اند. زمانی که شما به دنبال موفقیت هستید، همیشه باید به یاد داشته باشید که همه چیز طی فرآیند های پیوسته اتفاق می افتد. نمی توانید موفقیت را با جستجوی یک شبه به دست بیاورید. برخی از اقدامات باید به صورت کلی انجام شوند تا روند رسیدن به موفقیت فردی با سرعت عادی خود به پیش رود. 

 

دکتر ماکان آریا پارسا در ادامه به این موضوع اشاره می کنند که همیشه مراقب قدم های خود باشید. بدون برنامه ریزی دقیق وارد مسیر رسیدن به موفقیت فردی نشوید. همیشه در این مسیر باید صبور و محتاط باشید. از دست دادن قدم های اولیه می¬تواند اهداف و موفقیت شما را در معرض خطر قرار دهد. 

 

تمرکز زیاد بر روی نتایج باعث انحراف از مسیر رسیدن به موفقیت فردی خواهد شد

این مورد بسیار خوب می باشد که برای رسیدن به اهداف خود همیشه شوق داشته باشید. نباید فراموش کنید زمانی که شوق بر انسان غلبه می کند، بی حوصلگی های مختلف به وجود می آید. این بی حوصلگی می¬تواند اثرات نامطلوبی را برای شما به وجود بیاورد. باید توجه داشته باشید که نمی توان همه کار ها را تنها در یک لحظه انجام داد. 

 

دکتر ماکان آریا پارسا به عنوان یکی از مشاوران برتر در زمینه کسب و کار و مهارت های فردی درباره این موضوع خاطر نشان می کند که ما باید از فرآیند رسیدن به موفقیت فردی به خوبی لذت ببریم. باید از مسیر موفقیت درس گرفت و کمتر بر روی نتایج تمرکز کنیم. شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که در اعمال و فعالیت های خود کاملا ثابت قدم باشید. 

 

تعویق در کارها نتیجه ای جز شکست را برای شما در پی نخواهد داشت

دکتر ماکان آریا پارسا در این مورد بیان می کند، به تعویق انداختن فعالیت ها یکی از متداول ترین علل شکست در رسیدن به اهداف می باشد. این مورد چیزی است که باید در خودمان به صورت جدی اصلاح کنیم. هنگامی که رویا و هدفی را دارید به یاد داشته باشید که بهترین زمان انجام وظایف مورد نظر همین لحظه و دقیقه می باشد. 

 

زمان حال را باید به صورت ویژه ای مد نظر داشته باشید و به عنوان آخرین فرصت موجود به آن نگاه کنید. بهترین راه برای غلبه بر سستی ها و کم کاری، انجام فوری همان کار می باشد. به جای اینکه به بهانه تراشی و اتلاف وقت بپردازید بهتر است که از زمان خود نهایت استفاده را ببرید. همین امروز خود را مشغول انجام وظایفتان کنید تا به سمت اهدافتان حرکت کنید. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024