آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

بعد از انتقال به بیمارستان؛ دو نفر از حادثه دیدگان سقوط بالگرد جان باختند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دو نفر از حادثه دیدگان سقوط بالگرد در دریاچه شهدای خلیج فارس، جان خود را از دست دادند.

به گزارش مهر، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: با خارج شدن لاشه بالگرد سقوط کرده در دریاچه چیتگر، عملیات امداد رسانی به اتمام رسید.

وی افزود: هر ۸ سر نشین بالگرد تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه شدند و برای طی مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس نیز درباره عملیات امداد رسانی به مصدومان این حادثه گفت: مصدومان حادثه پس از بیرون کشیدن از آب، به بیمارستان‌های امام(ره)، فیاض بخش، شهید چمران و تریتا مننتقل شدند.

وی با بیان اینکه دو نفر از مصدومان حادثه جان خود را از دست دادند، یادآور شد: مصدوم ۴۶ ساله ای در بیمارستان تریتا و مصدوم ۵۳ ساله ای که به بیمارستان فیاض بخش منتقل شده بودند، جان خود را از دست دادند.

خالدی گفت: از ۸ نفر سرنشین این بالگرد ۷ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شده‌اند و در حال حاضر، اقدامات درمانی مناسب برای ۵ تن از مصدومان در حال انجام است.

با توجه به فوت دو تن از سرنشینان بالگرد نظامی پرونده ای درباره علت مرگ این دو سر نشین و علت وقوع این حادثه تشکیل و برای بررسی های بیشتر در اختیار دادسرای نظامی قرار گرفت.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------