مرگ ۲ کودک بر اثر سیلاب و ریزش منزل مسکونی در گلستان



دو کودک ۵ و ۲ ساله در جریان سیلاب شدید در شهرستان‌های کلاله و مینودشت استان گلستان جان باختند.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی، سرهنگ "حسین پهلوان دلیر" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ریزش آوار منزل مسکونی در یکی از روستاهای مینودشت، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل، مشاهده شد یک منزل مسکونی به علت سیلاب شدید ریزش کرده و 3 نفر از اعضاء خانواده زیر آوار گرفتار شدهاند.

 

پهلوان دلیر ادامه داد: با تلاشهای پلیس و سایر عوامل امدادی، کار آواربرداری آغاز و هر 3 عضو خانواده به مراکز درمانی اعزام شدند که متاسفانه دختر بچه 5 ساله این خانواده به علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخت.

 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: شهروندان هشدارها و توصیههای ایمنی را جدی گرفته و از اقامت در مکانهای ناامن خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات دلخراشی نباشیم.

 

همچنین سرهنگ "سیدخلیل هاشمی" فرمانده انتظامی کلاله استان گلستان، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ریزش دیوار در بخش پیشکمر شهرستان کلاله، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشاهده شد کودکی 2 ساله بر اثر این حادثه به شدت مجروح که برای مداوا بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد. متاسفانه تلاش پزشکان برای نجات مصدوم بی نتیجه بود و کودک خردسال به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------