️ آخرین وضعیت حادثه دیدگان زمین لرزه تهران



بر اساس مطالعات جدید صورت گرفته در آمریکا، قرص هیدروکسی کلروکین که توسط دونالد ترامپ برای درمان کرونا تبلیغ می‌شود، هیچ کمکی به بیماران بستری شده از بیماری کووید ۱۹ نکرده است.

به گزارش ایلنا، مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: درپى زمین لرزه ٥.١ ریشترى در بین استان مازندران و تهران ٣٨ نفر حین فرار ، ترس و استرس در همان لحظه اولیه وقوع زمین لرزه دچار مصدومیت شدند.

 

وی ادامه داد: ١١ نفر توسط اورژانس ١١٥ به بیمارستان انتقال و ٢٦ نفر در محل درمان شدند و درحال حاضر ٧ نفر در مراکز درمان بسترى هستند که حال عمومى مساعد دارند.

 

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: در شهرستان دماوند ٢٠ نفر (گیلاوند ١٩ نفر و آبعلى یک نفر) به دلیل فرار حین زلزله دچار مصدومیت شدند.

 

خالدی با بیان اینکه متأسفانه یک نفر آقاى ٦٠ ساله در رودهن حین فرار دچار ضربه به سر شد و جان خود را از دست داد، تصریح کرد: در شهرستان تهران ١٥ نفر ، شمیرانات یک نفر و در استان البرز ٢ نفر به دلیل فرار ناشی از ترس زلزله مصدوم شدند.

 

به گفته وی در استان مازندران صدمات جانى و خسارات مالى گزارش نشده است. صدومیت ۳۴ نفر به دلیل وقوع زمین لرزه در تهران و دماوند خبر داد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------