آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

سرقت درپوشش مسافر



اخبار حوادث - سرقت درپوشش مسافر

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: سارقی که پس از سوار شدن به خودروهای مسافربری اقدام به سرقت اموال رانندگان می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش آرمان، صابر عباس‌زاده اظهار کرد: در پی دریافت چند فقره شکایت از جانب رانندگان، پرونده آنها از کلانتری 14 کلانشهر تبریز منظور بررسی بیشتر به مرکز مبارزه با سرقت آگاهی ارجاع داده شد.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد چند پرونده به این شیوه که سارق به عنوان مسافر سوار خودروها می‌شده است و در یک فرصت مناسب گوشی همراه، مدارک، وجه نقد و گاهی اقلامی از قبیل فلش را از داخل خودروهایی که به صورت درب باز یا شیشه پایین در معابر پارک می‌شده به سرقت می‌برده، تشکیل شده است.

عباس‌زاده اضافه کرد: با هماهنگی قضایی، وی پس از صدور قرار در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه متهم سعی در کتمان بزه ارتکابی داشت اما با ارائه اسناد و مدارک لازم ناچار لب به اعتراف گشود و به 40 فقره سرقت اعتراف کرد.

عباس‌زاده با بیان اینکه متهم پس از سرقت اموال مالباختگان را به قیمت خیلی پایین به افراد ناشناس در محله گجیل فروخته و مدارک را معدوم می‌کرد، اضافه کرد: با راهنمایی متهم مالباختگان شناسایی و صحنه‌های سرقت بازسازی شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده با قرارهای قانونی روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: علت و انگیزه ارتکاب جرم اعتیاد به موادمخدر، بیکاری، فقر مالی و سابقه‌دار بودن متهم بوده است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی همچنین از دستگیری سارق حرفه‌ای با سه فقره سرقت با پوشش مسافر خبر داد.عباس‌زاده گفت: در پی اعلام وقوع سرقت به عنف در حوزه شهرستان تبریز موضوع به طور جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: سارق و محدوده سرقت با استفاده از اخبار واصله و تحقیقات جامع پلیسی مورد شناسایی قرار گرفت.

کارآگاهان این پلیس در یک عملیات غافلگیرانه متهم فوق را دستگیر و به آگاهی انتقال دادند.
اخبار حوادث - آرمان

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------