مرگ مرموز دختر جوان بعد از دعوای والدین



مأموران با نوشته‌های عجیبی روی در و دیوار خانه این دختر روبه‌رو شدند. با ماژیک نوشته شده بود« از این زندگی خسته شده‌ام.» 

پیداشدن جسد دختری جوان در خانه، تیم جنایی را با یک پرونده مرموز روبه‌رو کرده است.

 

به گزارش همشهری، شامگاه دوشنبه گزارش مرگ مرموز دختری جوان به قاضی وحید ناصری، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و به دستور او گروهی از مأموران تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند. متوفی دختری حدودا 30ساله بود که 4روز از مرگش می‌گذشت.

 

جسد او در خانه‌اش پیدا شده و براساس معاینات اولیه علت مرگ او مسمومیت با قرص برنج اعلام شد. فردی که با جسد مواجه شده و پلیس را خبر کرده بود برادر متوفی بود که در تحقیقات گفت: چند وقتی می‌شد که پدر و مادرم با یکدیگر دچار اختلافاتی شده بودند و قصد داشتند از یکدیگر جدا شوند.

 

آنها پس از دعوایی که با هم داشتند، از خانه رفتند و من هم به خانه دوستانم رفتم. خواهرم اما در خانه تنها بود. 4روزی می‌شد از او بی‌خبر بودم. وقتی دیدم تماس‌هایم را جواب نمی‌دهد نگران شدم و خودم را به خانه رساندم و ناباورانه با پیکر بی‌جان او مواجه شدم. خواهرم هیچ مشکلی نداشت و نمی‌دانم چرا جانش را از دست داده است.

 

در ادامه‌، مأموران با نوشته‌های عجیبی روی در و دیوار خانه روبه‌رو شدند. با ماژیک نوشته شده بود« از این زندگی خسته شده‌ام.» هرچند شواهد نشان می‌داد که دختر جوان به زندگی‌اش پایان داده است اما با توجه به مشکوک بودن ماجرا، بازپرس جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر و بررسی دستخط دختر جوان را صادر کرده تا مشخص شود که آیا او خودخواسته به زندگی‌اش پایان داده یا قربانی حادثه دیگری شده است؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------