زن خیانتکار به قتل شوهر و دخترش متهم شد



زن جوان می‌گوید برای اینکه شوهرش نتواند او را وادار به مهاجرت کند دست به جنایت زد.

زنی که شوهرش را با قرص برنج کشت چون دوست نداشت مهاجرت کند حالا با اتهام قتل دخترش هم روبه‌رو شده است.

 

به گزارش اعتمادآنلاین، این زن متهم است علاوه بر اینکه شوهرش را به قتل رسانده، دختر نوجوانش را هم چند ماه قبل از آن به قتل رسانده تا مجبور به مهاجرت نشود. هر چند متهم مدعی است به عمد این کار را نکرده و فقط قصد داشته شوهرش را زمین‌گیر کند، اما اتهام جدیدی که به او وارد شده پرونده‌اش را پیچیده‌تر کرده است.

 

قتل مرد جوان به دست همسر

این پرونده وقتی تشکیل شد که خبر مسمومیت مرد جوانی با قرص برنج به ماموران پلیس داده شد. وقتی ماموران در محل حاضر شدند و تحقیقات را آغاز کردند، همسر افشین مدعی شد شوهرش با قصد خودکشی اقدام به خوردن قرص برنج کرده است؛ اما تحقیقات ماموران نشان داد قرض برنج در غذای مقتول بوده است.

 

علاوه بر این مشخص شد زن جوان رابطه پنهانی هم دارد. به این ترتیب زن جوان به نام رویا بازداشت شد. او در بازجویی‌ها به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: من می‌خواستم جلوی مهاجرت شوهرم را بگیرم. او اصرار داشت ما از ایران برویم به همین خاطر او را مسموم کردم تا زمین‌گیر شود و نتواند از ایران خارج شود.

 

این زن در ادامه گفت: شوهرم قصد مهاجرت داشت و می‌خواست ایران را ترک کند. او من و دخترم را مجبور کرده بود تا همراه او برویم؛ اما من مخالف این مهاجرت بودم. به همین خاطر تصمیم گرفتم همسرم را زمین‌گیر کنم تا از تصمیمش منصرف شود. من تعدادی قرص برنج تهیه کردم و آنها را داخل کپسول ریختم و به شوهرم خوراندم. فکر می‌کردم با مصرف قرص‌های برنج بیمار و زمین‌گیر و پس از مدتی از مهاجرت منصرف می‌شود؛ اما او ناخواسته کشته شد.

 

در ادامه ماموران پلیس درباره رابطه پنهانی رویا با پسری جوان به نام فریبرز بیشتر تحقیق و این پسر را نیز بازداشت کردند.

 

فریبرز در بازجویی‌ها گفت: من مدتی قبل در خیابان با رویا آشنا شدم؛ اما نمی‌دانستم او متاهل است و فرزند دارد. او هرگز درباره اختلاف با همسرش حرفی به من نزده بود. فقط چند بار تلفنی با او صحبت کردم و از نقشه او برای کشتن شوهرش اطلاعی ندارم.

 

افشای قتل فرزند در دادگاه 

در جلسه رسیدگی به این پرونده اولیای دم درخواست قصاص کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.

 

وقتی رویا در جایگاه متهم ایستاد گفت: من اختلافی با همسرم نداشتم اما راضی به مهاجرت نبودم. به همین خاطر تصمیم گرفتم به شوهرم قرص برنج بخورانم تا بیمار شود. فکر می‌کردم چند ماهی در بستر بیماری می‌ماند و از مهاجرت منصرف می‌شود؛ اما یکباره حالش بد شد. به همین خاطر ترسیدم و او را به بیمارستان منتقل کردم، اما جان سپرد. من اتهام قتل را قبول ندارم.

 

 فریبرز نیز گفت: من از اختلاف رویا و همسرش اطلاعی نداشتم و فقط چند بار تلفنی با او صحبت کردم.

 

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و قرار بازداشت موقت رویا را صادر کردند.

 

در این میان خواهر و برادر افشین شکایت تازه‌ای را مطرح کردند و خواستار ازسرگیری تحقیقات درباره پرونده مرگ مرموز برادرزاده‌شان شدند.

 

آنها گفتند: آرشیدا دختر برادرمان نیز به خاطر مسمومیت با قرص برنج کشته شده و احتمالاً رویا قرص برنج را به او خورانده است. سه ماه قبل از اینکه برادرمان کشته شود دخترش دچار مسمومیت با قرص برنج شد. او ۱۵ ساله بود. وقتی در بیمارستان گفتند او با قرص برنج خودکشی کرده است ما باور نکردیم، اما متهم با صحنه‌سازی ما را فریب داد. ما فکر می‌کردیم آرشیدا خودکشی کرده اما حالا تقاضا داریم تا تحقیقات درباره مرگ آرشیدا از سر گرفته شود. ما از رویا شاکی هستیم و او را قاتل آرشیدا می‌دانیم.

 

با این شکایت، پرونده به دادسرای جنایی تهران برگردانده شد تا با تکمیل تحقیقات این بار رویا به اتهام قتل دختر نوجوانش در دادگاه محاکمه شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------