آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

قتل عام در خیابان یخچال



  اخبارحوادث,خبرهای حوادث ,  قتل

معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ جزئيات جنايتي خانوادگي در خيابان‌هاي يخچال و پاسداران را تشريح کرد. در ساعت 21 شب دوشنبه وقوع يک جنايت خانوادگي در خيابان شريعتي، خيابان يخچال به کلانتري 124 قلهک اعلام شد که با حضور مأموران در محل و تأييد خبر کشف اجساد متعلق به يک خانواده سه‌نفره به‌نام‌هاي پژمان 40‌ساله، مينو 36‌ساله و پارسا 12‌ساله، بلافاصله موضوع به اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي و قاضي کشيک ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران اعلام شد.

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه 27 تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و در تحقيقات از خواهر مقتوله، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که خواهر مقتوله در مراجعه به منزل خواهرش متوجه آثار خون روي نرده‌هاي حفاظ دزدگير خانه خواهرش شده، به مغازه کليدسازي رفته و مجددا با کليدساز به منزل خواهرش آمده که پس از بازشدن در منزل با اجساد خواهر خود، خواهر زاده‌اش و همسر خواهرش روبه‌رو شده و در نهايت موضوع را به پليس اطلاع داده است.

 

خواهر مقتوله در اظهاراتش با اشاره به اختلاف مقتوله با همسرش به کارآگاهان گفت: قرار بود امشب مادرمان از مسافرت به يک کشور اروپايي به ايران بازگردد. طبق قرار قبلي با مينو، حدودا ساعت 14 با گوشي تلفن همراه او تماس گرفتم تا قرار رفتن به فرودگاه امام خميني(ره) را با هم بگذاريم اما او پاسخگوي تماس‌هاي من نبود. چندين بار و در ساعت‌هاي مختلف با مينو تماس گرفتم اما او پاسخگو نبود. با گوشي تلفن همراه همسرش پژمان تماس گرفتم اما او نيز پاسخگو نبود.

 

با تلفن همراه پارسا هم تماس گرفتم اما او نيز پاسخگوي تماس‌هاي من نشد تا اينکه حدودا ساعت 20:30 به منزل خواهرم مراجعه کردم، زنگ خانه را زدم اما کسي در را باز نمي‌کرد. خودروي مينو و پژمان هر دو در پارکينگ ساختمان بود. به پشت در آپارتمان آنها در طبقه دوم، واحد ششم رفتم و زنگ زدم اما کسي در را باز نکرد که ناگهان متوجه آثار خون روي نرده‌هاي حفاظ دزدگير آپارتمان شدم. مي‌دانستم که مينو و پژمان با يکديگر اختلاف شديد پيدا کرده‌اند و حتي خواهرم چندين بار از پژمان درخواست طلاق کرده بود. ترسيدم و به دنبال کليد‌ساز رفتم. زماني که وارد خانه شديم همه جا پر از آثار خون بود. داخل اتاق خواب، جسد مينو و پژمان افتاده بود و جسد پارسا نيز در حمام بود. با سر وصداي من، همسايه‌ها به طبقه دوم آمده و پس از دقايقي پليس در محل حاضر شد. در بررسي صحنه جنايت مشخص شد که عامل جنايت پژمان بوده و با جسمی تيز اقدام به کشتن همسر و پسر خود کرده و در ادامه به زندگي خودش نيز پايان داده است. 

 

در ادامه رسيدگي به پرونده اين جنايت خانوادگي، کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي اطلاع پيدا کردند که پدر و مادر پژمان که 68 و 65 سال سن دارند، قرار بوده تا از شهرستان به تهران مراجعه کنند که بلافاصله تماس با اين دو نفر آغاز شد تا درباره انگيزه ارتکاب جنايت توسط پسرشان از آنها تحقيق شود اما آنها نيز پاسخگوي تماس‌هاي کارآگاهان و ديگر اعضاي خانواده‌شان نبودند. در ادامه کارآگاهان با شناسايي دفتر کار پژمان در منطقه پاسداران، صبح ديروز به اين محل مراجعه کرده و پس از ورود به داخل دفتر کار او با اجساد پدر و مادر وي روبه‌رو شدند که مورد جراحت شديد ناشي از جسم تيز قرار گرفته بودند. در بررسي تصاوير به‌دست‌آمده از دوربين‌هاي مداربسته، کارآگاهان موفق به شناسايي تصوير ورود پدر و مادر پژمان به داخل ساختمان شدند که پژمان نيز آنها را همراهي مي‌کرده و پس از دقايقي او به تنهايي از ساختمان خارج شده است. 

 

محل جنايت

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رساني پليس آگاهي پايتخت، سرهنگ کارآگاه حميد مکرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: درحال‌حاضر کارآگاهان اداره دهم ويژه قتل در محل جنايت منطقه پاسداران حضور داشته و تحقيقات از ديگر اعضاي خانواده مقتولان پرونده در دستور کار قرار گرفته است. 

 

در همين رابطه، محمد شهرياري، سرپرست دادسراي امور جنايي تهران گفت: ساعت 21 شب گذشته خبر کشف جسد سه نفر در يک خانه در خيابان يخچال اعلام شد که با حضور در محل جنايت مشخص شد مرد 40‌ساله‌اي با ضربات متعدد چاقو همسر 36‌ساله و پسر 11‌ساله‌اش را به قتل رسانده و سپس با ضربه چاقو به گردن خود، به زندگي‌اش پايان داده است. سرپرست دادسراي امور جنايي تهران ادامه داد: خانواده همسر قاتل پس از مراجعه به منزل او و بازنکردن در آن پليس را در جريان قرار داده و پس از گشودن در منزل با سه جسد مواجه شده بودند، همچنين از آنجايي که خبري از خانواده قاتل نبود و آثار خون روي فرمان خودروي او مشهود بود تيم جنايي به محل کار قاتل در منطقه پاسداران مراجعه کرده و با جسد چاقو‌خورده يک پيرمرد و پيرزن در آنجا مواجه شدند. شهرياري گفت: ظاهرا پدر و مادر قاتل صبح روز گذشته از شهرستان به تهران آمده و در محل کار پسرشان در منطقه پاسداران حضور يافته بودند. وي با بيان اينکه «پرونده اين حادثه در دادسراي جنايي تشکيل شده»، گفت: زواياي اين حادثه در حال بررسي است و اجساد به پزشکي قانوني منتقل شده‌اند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------