آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

11 خانه کپری در آتش خاکستر شد



11خانه کپری عشایری شهربابک به علت بی احتیاطی یکی از کپر نشینان در آتش سوخت.

 به گزارش صدا و سیما، فرماندار شهربابک گفت: این آتش سوزی که در کپرهای عشایری در منطقه دشت خاتون آباد رخ داد خوشبختانه تلفات جانی نداشت .خاکستر شدن 11خانه کپری شهربابک در آتش

 

علیرضا اسدی افزود: این آتش سوزی بر اثر سهل انگاری وبی احتیاطی یکی از ساکنان این منطقه رخ داد و به علت وزش شدید باد آتش به کپرهای دیگر سرایت کرد.

 

وی میزان خسارت این آتش سوزی به عشایر دشت خاتون آباد را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کرد و افزود: در این حادثه همه لوازم منازل و محصولات دامی عشایر از بین رفت .

 

به گفته فرماندار شهر بابک پس از آتش سوزی بلافاصله نیروهای هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و پس از برآورد خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن چادر و لوازم اولیه زندگی مانند فرش و چراغ و ... به آسیب دیدگان داده شد.

 

اما در حادثه ای دیگر بر اثر بی احتیاطی و انفجار سیلندر گاز در منزلی مسکونی در شهر دهج دو عضو یک خانواده ( زن و شوهر ) دچار سوختگی شدید و پس از اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان شهربابک به بیمارستان سوانح سوختگی یزد اعزام شدند.

 

میزان سوختگی این دو مصدوم بالای ۸۰ درصد و حال آنها وخیم اعلام شده است .

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------