آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

دستگیری ۲ سارق زورگیر در جنوب شرق پایتخت



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رئیس کلانتری شهدا از دستگیری ۲ سارق زورگیر خبر داد و گفت: تاکنون ۱۵ تن از مال‌باختگان سارقان را شناسایی کرده‌اند. 

به گزارش مهر، سرهنگ اسماعیل افشاری اقدم در تشریح این خبر اظهار کرد: با وقوع چند فقره زورگیری توسط ۲ موتورسوار جوان، تیمی از مأموران عملیات کلانتری شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قراردادند.

 

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید با اشاره به اینکه شاکیان پس از مراجعه به کلانتری اظهار داشتند: سارقان هنگامی‌که با مقاومت ما مواجه شدند با استفاده از سلاح سرد تهدید و موبایلمان را ربوده و به سرقت از محل گریخته‌اند، توضیح داد: در تحقیقات میدانی انجام‌شده تصویری از راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت به دست آمد، و عکس متهمان در اختیار گشت‌های انتظامی کلانتری قرار داده شد.

 

وی بیان داشت: این تحقیقات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته مأموران هنگام گشت زنی در میدان شهدا به سمت پیروزی، متهمان را در حالی با سرعت بالایی در حال تردد بودند، مشاهده و بلافاصله دستور ایست دادند، ولی متهمان بدون توجه به‌فرمان ایست پلیس، به‌سرعت خود افزایش و از محل گریختند.

 

سرهنگ افشاری اقدم ابراز کرد: این تعقیب گریز ادامه داشت تا اینکه مأموران برای جلوگیری از فرار متهمان ۵ تیر هوایی شلیک و موفق شدند موتورسیکلت آنان را متوقف و هر ۲ سارق را دستگیر کنند.

 

این مقام انتظامی بابیان اینکه در بازرسی بدنی از متهمان ۸ دستگاه گوشی مسروقه کشف شد، عنوان کرد: متهمان به سرقتی بودن گوشی‌های کشف‌شده اعتراف و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

 

کلانتر محله شهدا افزود: تاکنون ۱۵ تن از مال‌باختگان متهمان را شناسایی کردند و هر ۲ سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------