داماد رمال، پیش از بله گرفتن از عروس لو رفت



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
مرد شیاد که با فریب زنان و دختران و سوءاستفاده از آنها، مبالغ میلیونی به جیب زده بود، در مراسم خواستگاری از یکی از قربانیانش دستگیر شد.

به گزارش ایران آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سینکایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک گفت: این مرد کلاهبردار که از طریق رمالی و تشکیل موسسات غیرمجاز به نام موسسات علوم قرآنی اقدام به جذب افراد و سوءاستفاده و کلاهبرداری از آنان می‌کرد با هوشیاری مراجع قضایی دستگیر شد.

 

وی افزود: در پی شکایت یکی از قربانیان این فرد به دادسرای قرچک مبنی بر اخاذی و کلاهبرداری توسط یک رمال تحقیقات را آغاز کردیم و مشخص شد این فرد از طریق رمالی مبالغ ۱۲۰ میلیون تومان از قربانی خود اخاذی کرده و به او وعده ازدواج داده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین سینکایی گفت: با دستور دادستانی و هماهنگی با پلیس امنیت این شهرستان و نقشه زیرکانه و شگرد خاص، در یک ساعت معین و در جلسه خواستگاری این متهم از قربانی خود، وی در حالیکه ادوات رمالی را دراختیار داشت دستگیر شد. پس از تحقیقات لازم از طریق دادسرا متهم با قرار وثیقه روانه زندان شد و تحقیقات برای شناسایی دیگر شاکیان و قربانیان احتمالی پرونده در دستور کار است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک ادامه داد: این مرد شیاد بدون داشتن تحصیلات لازم خود را دارای مدرک دکترا در رشته‌های مختلف به قربانیان معرفی می‌کرد و بعد از تعرض و سوءاستفاده از آن‌ها به اخاذی و کلاهبرداری اقدام می‌کرد. مردم با مواجهه با این گونه افراد دقت لازم را داشته باشند و از مراجعه به شرکت‌های غیرمجاز با هر نوع فعالیت اجتناب کنند.

 

 

میزان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------