توطئه چینی خواستگار برای 2 تازه عروس



خواستگار انتقامجو وقتی می شنید دختران مورد علاقه اش ازدواج کرده اند به توطئه چینی پلیدی دست می‌زد.

 شهریور امسال  تازه عروسی  با مراجعه به دادسرای ناحیه 18 تهران ادعا کرد یک مزاحم با سه خط تلفن مدتی است با ارسال پیامک های تهدید آمیز برای او و خانواده اش وحشت ایجاد می کند.

 

  کارآگاهان در نخستین اقدام  نوعروس را تحت تحقیق تخصصی قرار دادند. وی گفت: مدتی است یک ناشناس از طریق ارسال پیامک من و خانواده ام را تهدید می کند و نکته عجیب این است که همه جزئیات را نیز در خصوص من و خانواده ام می داند.  کارآگاهان هنوزبه سرنخی نرسیده بودند که پی بردند یک تازه عروس دیگر همین سرنوشت را دارد و عجیب این که شماره های مزاحم در هردو پرونده یکی است.

 

هر دو خانواده به پلیس آگاهی تهران دعوت شدند و نقاط مشترک بین آن ها مورد بررسی قرار گرفت و اظهارات هر دو خانواده ثبت شد و سرانجام  کارآگاهان با بررسی اظهارات طرفین متوجه شدند هر دو خانواده دخترانی دارند که در یک دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و قبل از این که ازدواج کنند یکی از دانشجویان آن دانشگاه از هر دوی آن ها خواستگاری کرده اما جواب رد شنیده است. تجسس های پلیسی نشان داد مزاحم  جوانی 28 ساله به نام امیر است و کارآگاهان از طریق اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل کار متهم شدند که در یکی از محله های جنوبی شهر تهران است و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 

امیر در زمان دستگیری قصد داشت سیم کارت های مورد استفاده خود برای مزاحمت را دور بیندازد که با هوشیاری افسر پرونده موفق به انجام این کار نشد وپس از دستگیری در بازجویی ها  مدعی شد به دلیل این که جواب رد شنیده بودم از آن ها کینه به دل داشتم و وقتی فهمیدم ازدواج کرده اند تصمیم به تلافی گرفتم و چون قبلا برای خواستگاری به خانه هر دو دختر رفته بودم اطلاعات کاملی از شرایط زندگی و اعضای خانواده هر دو نفر آن ها داشتم . بنابر این گزارش؛ با توجه به اعترافات امیر به مزاحمت و تهدید وی با دستور بازپرس شعبه 9بازپرسی دادسرای ناحیه 18 روانه زندان شد .

 

 

خراسان

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------