اخاذی خواستگار اینترنتی از دختر دم‌بخت



پسر جوان كه به بهانه ازدواج دختر دم‌بخت را فریب داده و پس از دسترسی به عكس و فیلم‌های خصوصی او از دختر جوان اخاذی می‌كرد در دام پلیس فتا گرفتار شد.

 به گزارش جام‌جم، 2 مهر 98 زن 30 ساله‌ای از شرق تهران با مراجعه به پلیس فتا با طرح شكایتی اظهار كرد: در تلگرام با آقایی آشنا شدم و او در طول آشنایی از كار و موقعیت اجتماعی خود صحبت می‌كرد تا این‌كه پس از مدتی گفت و گو به من ابراز علاقه كرد و بین ما اعتماد و رابطه عاطفی عمیقی ایجاد شد. در طی این مدت ارتباط با هم قرار ملاقات حضوری گذاشتیم و برای ازدواج برنامه‌ریزی كردیم و در این ملاقات‌ها، وی اعتماد مرا جلب كرد و تعدادی از عكس‌ها و فیلم‌های خصوصی‌ام را برایش ارسال كردم. پس از مدتی متوجه شدم تمامی صحبت‌های متهم دروغ و واهی است و می‌خواست اعتمادم را جلب كند و كم‌كم ارتباطم را كمتر كردم. بعد از به هم خوردن ارتباطمان و دادن جواب منفی به وی، گوشی‌ام را سرقت و به تمام عكس‌ها، فیلم‌ها و اطلاعات شخصی و خانودگی‌ام دسترسی پیدا كرد.

 

دختر جوان ادامه داد: آزار و اذیت متهم از اینجا شروع و چهره واقعی‌اش نمایان شد و از آن پس با ارسال تصاویر و فیلم‌های شخصی‌ام مبالغی از من اخاذی كرد. چند بار برای حفظ آبرویم درخواست‌هایش را اجرا كردم، ولی هربار درخواست دیگری داشت. حدود پنج میلیون تومان به او پول دادم. ولی دست از اخاذی و مزاحمت بر نداشت و مدام از من درخواست پول‌های بیشتری می‌كرد. تا این‌كه از من خواست از خودم فیلم تهیه كنم و برایش بفرستم و به محض این‌كه اعتراض كردم مرا تهدید به انتشار تمام فیلم‌های خصوصی‌ام كرد. به همین خاطر تصمیم گرفتم از او شكایت كنم.

 

پس از این شكایت شناسایی مخفیگاه وی در دستور كار قرار گرفت. با بررسی‌های فنی و پلیسی، محل اختفای متهم در جنوب تهران شناسایی شد.

 

20 آذر تیمی از ماموران پلیس فتا به مخفگیاه متهم اعزام و موفق شدند متهم را در یك عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس انتقال دهند. متهم كه در ابتدا منكر جرم ارتكابی بود، پس مشاهده دلایل و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به جرم ارتكابی اعتراف كرد و گفت: از كرده خود پشیمانم و هرگز فكر نمی‌كردم كه در برابر پلیس و قانون قرار بگیرم.

 

رئیس پلیس فتای پایتخت با اشاره به این خبر هشدار داد: نتیجه اعتماد بیجا و كوركورانه كاربران به دردسر و ناراحتی برای آنها منجر می‌شود. اما افرادی كه پا را از قانون فراتر گذاشته و به دنبال منافع شخصی و غیراصولی و خارج از چارچوب قانون و مقررات فضای مجازی باشند با برخورد پلیس و دستگاه قضایی روبه‌رو خواهند شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------