باند‌سرقت‌از باغ ویلاها‌متلاشی‌شد



با دستگیری عاملان دستبرد به باغ ویلاهای اطراف مشهد و طرقبه و شاندیز تاکنون راز 40فقره سرقت فاش شده است.

 فرمانده انتظامی طرقبه و شاندیز روز گذشته با تایید خبر دستگیری سارقان به خراسان گفت: در پی گزارش های متعدد سرقت از باغ‌ها و مزارع، نیروهای پلیس آگاهی وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده ای را در این باره آغاز کردند. سرهنگ «علی اکبر حسین پور» افزود: کارآگاهان با ردزنی های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند چهار تن از عاملان دستبرد به باغ ویلاها را در مخفیگاه‌های مختلف دستگیر کنند.

 

وی اضافه کرد: در این میان اعضای یک باند سه نفره که بین 37 تا 45 ساله هستند در بازجویی‌های تخصصی به 18 فقره سرقت از باغ ها و مزارع اطراف مشهد و بینالود اعتراف کردند که بررسی ها با دستور قضایی برای شناسایی دیگر عوامل مرتبط و همچنین مال باختگان ادامه دارد. رئیس پلیس طرقبه و شاندیز تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه پیگیری پرونده دستبرد به باغ ویلاها، جوان 38 ساله دیگری را نیز که دارای سوابق متعدد کیفری است با رصدهای اطلاعاتی به دام انداختند که تاکنون به 22 فقره سرقت در اطراف طرقبه و شاندیز اعتراف کرده است.

 

سرهنگ حسین پور گفت: این متهم مدعی شد که اموال سرقتی را به مشهد انتقال می داد و به یکی از مالخران حرفه ای می فروخت ، بنابراین کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه این عملیات و با هماهنگی های قضایی، مالخر اموال سرقتی را نیز در مشهد دستگیر کردند و تحویل مراجع قضایی دادند.

 

مقام ارشد انتظامی طرقبه و  شاندیز همچنین از دستگیری سارق اموال و محتویات داخل خودروها خبر داد و گفت: این متهم 41 ساله که سابقه سرقت و فراراز  زندان را دارد تاکنون به 13 فقره دستبرد به خودروها اعتراف کرده است اما با توجه به شواهد و مدارک موجود احتمال می رود سرقت های این فرد که از مهرماه امسال در مناطق مختلف مشهد آغاز شده است به بیش از یک صد فقره برسد.

 

 

خراسان/سجادپور

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------