رهایی مرد کابینت ساز از قصاص در قتل پیرزن تنها



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

 

مرد کابینت ساز که طی درگیری با یک پیرزن بر سر  قیمت نصب کابینت، وی را کشته بود، قصاص نمی شود. این قاتل پس از جلب رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم محاکمه شد. پدرام ۳۷ ساله که کابینت ساز بود پاییز سال ۹۴ پس از درگیری با یک زن ۶۳ ساله به نام ناهید وی را در خانه اش در جنوب تهران کشت و گریخت.

 

این مرد که با تلاش پلیس ردیابی و بازداشت شده بود به قتل زن سالخورده طی درگیری بر سر قیمت نصب کابینت اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت. پدرام پای میز محاکمه ایستاد و گفت: من قصد کشتن پیرزن را نداشتم. وقتی با هم درگیر شدیم او را هل دادم که سرش با دیوار برخورد کرد.من  همان موقع از ترس  خانه  پیرزن را ترک کردم و چند روز بعد به اتهام قتل بازداشت شدم.  مرد کابینت ساز به قصاص محکوم شده بود که توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کند. وی دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.  در ابتدای جلسه مرد کابینت ساز در جایگاه ویژه ایستاد  و به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت. وی گفت:  من مدت ها بود که کابینت ساز بودم. آخرین بار برای نصب کابینت به خانه پیرزن تنها رفته بودم.من کابینت ها را نصب کردم اما سر مبلغ دستمزد با پیرزن درگیر شدم.او می خواست پولم را ندهد به همین دلیل در اوج عصبانیت او را هل دادم که سرش با دیوار برخورد کرد.من از ترسم بلافاصله خانه پیرزن را ترک کردم اما بعد متوجه شدم او جان سپرده است.

 

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود، گفت:من واقعا قصد کشتن پیرزن را نداشتم.من قبلا او را ندیده بودم و درگیری ما سر قیمت نصب کابینت ها بود.من و خانواده ام با سختی زیاد و با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کردیم و به همین دلیل حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم به خاطر خانواده ام در مجازات تخفیف قائل شوند. بنابر این گزارش؛ در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

 خراسان  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------