آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

3 ساعت دلهـره در قنادی



پسر عاشق پیشه وقتی همه راه‌های دیدار با دختر مورد علاقه اش را بسته دید اقدام به گروگانگیری 3 ساعته کرد تا به خواسته‌اش برسد.

 به‌گزارش ایران ساعت 15 و 40 دقیقه روز گذشته خبر گروگانگیری در مغازه شیرینی فروشی در خیابان آزادی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که تیم 110 کلانتری 119 مهرآباد بلافاصله به محل اعزام شدند.

 

بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد که گروگانگیر فردی حدود 35 ساله است که دو قبضه سلاح کمری و بسته‌ای شبیه به بمب دستی همراه دارد و دختر جوان را که فروشنده یک قنادی در خیابان آزادی نبش کوچه نجارزادگان بود به گروگان گرفته است.

 

مأموران در ابتدا سعی کردند با ورود به محل گروگانگیری مسأله را خاتمه دهند که با شلیک چند تیر هوایی از سوی گروگانگیر مواجه شدند. پس از آن 3 واحد خودروی گشتی به نیروهای حاضر در محل اضافه شدند و محل موردنظر را تحت کنترل خود در آوردند.

 

در ادامه رئیس کلانتری مهرآباد و سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری حدود 40 دقیقه به مذاکره با فرد مسلح پرداختند که نتیجه‌ای نداد. پس از آن سردار ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت به محل رفت و با گروگانگیر مذاکره کرد و مشخص شد که او خواسته‌هایی دارد.گروگانگیر پس از گفت‌و‌گو با رئیس پلیس پیشگیری عنوان کرد که چند سالی است که این دختر را دوست دارم اما پدر و مادرش با بهانه‌های واهی مانع دیدار و ازدواج من و او می‌شوند و من می‌خواهم این موضوع حل شود که در راستای حل این مشکل هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و پدر و مادر  دختر به محل آمدند اما پس از دقایقی هیچ‌کدام متقاعد نشدند.

 

پس از آن دوباره سردار ظهیری با مرد گروگانگیر به گفت‌و‌گو پرداخت و در نهایت او را مجاب کرد تا خودش را تسلیم کند که فرد گروگانگیر پس از 3 ساعت 2 قبضه سلاح به علاوه ریموت بمب را تحویل مأموران پلیس داد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------