کشته‌های واژگونی اتوبوس مسافری در زنجان به چهار نفر رسید



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تعداد کشته‌های ناشی از واژگونی اتوبوس مسافری در آزاد راه زنجان - قزوین، به چهار تن رسید.

 سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت و گو با ایرنا افزود: این اتوبوس مسافری ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز /دوشنبه ۱۴ بهمن ماه/ دچار حادثه شد که سه نفر از مسافران که مرد بودند در صحنه تصادف جان باختند و یک نفر از ۲۱ مصدوم انتقال یافته به بیمارستان های خرمدره و ابهر نیز که زن بود به علت شدت صدمات و آسیب‌های وارده جان خود را از دست داد.   

 

وی اظهار داشت: 13 نفر از مصدومان انتقال یافته به این ۲ بیمارستان پس از اقدامات درمانی، ترخیص شدند اما در حال حاضر هفت نفر از آنان بستری هستند.   

 

عظیمی با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری در کیلومتر ۶۸ این مسیر ارتباطی به علت خستگی و خواب آلودگی راننده دچار حادثه شد، افزود: این اتوبوس با ۲۸ سرنشین از مبداء اردبیل به مقصد تهران در حال حرکت بود.

 

شامگاه یکشنبه نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در جاده ابهر به سمت نورین ۱۴ نفر مجروح و به بیمارستان الغدیر ابهر منتقل شدند که کارشناسان پلیس راه زنجان علت حادثه را لغزندگی سطح جاده و رعایت نکردن سرعت مطمئنه از جانب راننده اعلام کردند.

 

دی ماه امسال ۲۰ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که ۱۰ نفر کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان - تبریز بود.

 

۹ ماه نخست امسال نیز بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۲۰۵ نفر و در سال ۹۷ تعداد ۲۲۰ نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

 

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------