آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

اختلاف فامیلی منجر به انتقامجویی شد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فردی که با ایجاد صفحه جعلی با نام وتصاویر دختری اقدام به انتشار عناوین غیر اخلاقی کرده بود ، دستگیر شد. 

 سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: خانمی ۲۶ ساله ساکن حوالی دروس تهران با در دست داشتن شکایتی از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای به پلیس، اظهار داشت فردی ناشناس با ایجاد صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در اینستاگرام اقدام به انتشار عناوین غیراخلاقی و توهین و افترا به وی نموده و باعث هتک حیثیت و آبرو و همچنین بروز مشکلات عدیده در زندگیش شده است.

 

این مقام انتظامی ادامه داد : با توجه به اهمیت موضوع ، پرونده در دستورکار مهندسان پلیس قرار گرفت و مأموران تجسس های خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند؛ با ارائه مستندات توسط شاکی و با اقدامات تخصصی صورت گرفته مشخص شد متهم یکی از بستگان شاکی «پسربرادر شوهرش» می‌باشد که با توجه به اختلافات قبلی، با بدست آوردن عکس‌های خصوصی و شخصی این خانم، با ایجاد صفحه جعلی در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام، اقدام به انتشار تصاویر و مطالب کذب علیه وی کرده است.

 

سرهنگ کاظمی اذعان داشت: موضوع با دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای هماهنگ شد و متهم که مردی ۲۸ ساله و ساکن حوالی میدان ونک تهران بود شناسایی و به پلیس احضار شد و در تحقیقات مقدماتی هرگونه ارتباط خود را با موضوع انکار می‌ کرد.

 

رئیس پلیس تهران در ادامه افزود: متهم پس از مواجهه با دلایل، مدارک و مستندات موجود در پرونده، گفت موضوع در رابطه با اختلاف فی مابین شاکی و مادرم به سالهای قبل بر می گردد که این کدورت برای من کینه شده بود و درصدد انتقام و تلافی بودم تا اینکه به تعدادی از عکس های او در صفحه اجتماعی اینستاگرام دست یافتم و اقدام به انتشار آنها نمودم.

 

وی بیان داشت : در نهایت پرونده به همراه متهم و شاکی به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای ارسال گردید.

 

رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به تحویل متهم به مراجع ذی صلاح جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش، به شهروندان متذکر شد :کاربران می‌توانند برای نگهداری از تصاویر شخصی و خانوادگی خود از هاردهای جانبی (اکسترنال) استفاده کنند و آن را در جای امن نگهداری  کنند.

 

وی به عموم مردم توصیه کرد : دقت داشته باشند که اطلاعات و تصاویر خصوصی و خانوادگی خود را به هیچ وجه در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر نکنند و حتی آنها را در اختیار دوستان و نزدیکان خود قرار ندهند.

پلیس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------