اعتراف زن سارق به ۳۸ فقره کیف زنی در کاشان



فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری زنی که در بازارهای کاشان اقدام به سرقت پول و طلاجات از کیف بانوان می کرد، خبر داد. 

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ علی قربانی در تشریح جزییات این دستگیری گفت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان کاشانی مبنی بر سرقت پول و جواهرات از کیف آنها هنگام خرید در بازارهای کاشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کاراگاهان اداره آگاهی فرماندهی انتظامی کاشان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه کاراگاهان بلافاصله اقدامات خود را در این ارتباط آغاز کردند، گفت: آنها با استفاده از شیوه‌های علمی و تخصصی موفق شدند عامل این سرقت ها را حین ارتکاب جرم در یک عملیات ضربتی در یکی از بازارهای کاشان شناسایی و دستگیر کنند.

 

قربانی با اشاره به شناسایی تمامی مالباختگان این پرونده افزود: روزهای پایانی و شلوغ آخر سال زمان مناسبی برای جیب بری وکیف زنی توسط سارقان است وبه شهروندان توصیه می شود زمان خرید وتردد در فروشگاه ها ومغازه ها مراقب اموال خود به خصوص کیف های دستی باشند.

 

توقیف محموله ماسک و مایع ضدعفونی کننده

 

رئیس پلیس شهرستان کاشان از توقیف یک دستگاه سواری که بدون داشتن مجوز لازم قصد حمل محموله ماسک بهداشتی و مایع ضدعفونی کننده را داشت خبر داد.

 

سرهنگ علی قربانی با بیان اینکه ماموران کلانتری مشکات حین گشت زنی در محور قدیم قم کاشان به یک دستگاه خودرو سواری هیوندا مشکوک شد و آن را متوقف کردند، خاطرنشان شد: در بازرسی از این خودرو دو هزار و۲۰۰ ماسک فیلتر دار،پانصد و۵۰ ماسک ساده و۸۱ بطری یک لیتری مایع ضدعفونی کننده کشف و ضبط شد.

 

وی تقاضای زیاد شهروندان برای استفاده از ماسک بهداشتی و مایع ضدعفونی کننده در شرایط حاضر را عاملی برای سود جویی و کسب منافع شخصی عده ای دانست و یادآور شد: فرد دستگیر شده ضمن تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------