قتل به خاطر کری خوانی



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
پسر جوان که برای قدرت‌نمایی، هم محلی‌اش را به قتل رسانده بود، 3 ماه پس از جنایت در خانه یکی از دوستانش دستگیر شد. 

 به گزارش ایران ، ساعت یک بامداد 9 دی سال گذشته، مأموران کلانتری 177 خاورشهر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت، از مرگ پسر جوانی خبر دادند. با اعلام این خبر بازپرس شعبه ششم دادسرای شهرری و تیم بررسی صحنه جرم وارد عمل شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد پسر 17 ساله که با ضربات جسم نوک تیز مانند چاقو مجروح شده بود به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شده اما ساعتی بعد به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

 

در ادامه بررسی‌ها، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت راهی محل حادثه شدند. در تحقیقات میدانی مشخص شد، مقتول به همراه برادرش بهنام با دو برادر به نام‌های یاسر و صابر درگیر شده‌اند که این درگیری منجر به جنایت شده است.

 

با بدست آمدن هویت عاملان جنایت، در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که یکی از برادرها که او نیز در این نزاع خیابانی زخمی شده بود، در بیمارستانی واقع در خیابان ستارخان بستری شده است.

 

بلافاصله تیم تحقیق راهی بیمارستان شده و  به تحقیق از صابر پرداختند. پسر جوان گفت: یاسر قاتل است و او با چاقو به برادرم حمله کرد. بعد از جنایت هم متواری شد.

 

درحالی که تحقیقات برای دستگیری یاسر ادامه داشت، اواخر اسفند کارآگاهان جنایی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری شدند. بدین ترتیب مأموران راهی مخفیگاه او در محدوده شهرری شده و پسر جوان را بازداشت کردند.

 

اعتراف به جنایت

یاسر ابتدا منکر قتل بود اما 10 روز پس از بازداشت و زمانی که انکار را بی فایده می دید به قتل اعتراف کرد. پسر جوان در رابطه با انگیزه‌اش از این جنایت گفت:  من و برادرم مدت‌هاست که با مقتول و برادرش اختلاف داریم. اختلاف‌مان نیز بر سر قدرت‌نمایی و کری خوانی است. ما می گوییم گنده لات و بزرگ محل هستیم و مقتول و برادرش نیز همین ادعا را دارند. اختلاف ما هم سر همین موضوع است.

 

او ادامه داد: روز حادثه من و برادرم در حال عبور از خیابان بودیم که مقتول و برادرش با ما روبرو شدند. با دیدن آنها دوباره کری خوانی‌هایمان شروع و منجر به درگیری لفظی شد و بعد هم با چاقویی که به همراه داشتم به مقتول چند ضربه زدم. زمانی که خونین روی زمین افتاد، ترسیدم و فرار کردم. بعد از جنایت هم به خانه یکی از دوستانم رفتم و در تمام این مدت داخل خانه او مخفی بودم.

 

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت  گفت:  متهم با صدور قرار قانونی روانه بازداشتگاه شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------