آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد

پسر جوانی که به دستور دختر موردعلاقه اش دست به سرقت های سریالی می زد، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شد. همشهری…

اقدام شوم مردی برای انتقام از همسرش



رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری مردی که برای انتقام از همسرش اقدام به توهین و تهدید وی در یک صفحه‌ جعلی کرده‌ بود، خبر داد. 

سرهنگ تورج کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: اوایل دی‌ماه سال گذشته بود که زنی ۲۴ ساله با مراجعه به پلیس فتا اعلام کرد که فردی ناشناس با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز و کذب علیه وی کرده و باعث از بین رفتن آرامش شخصی و خانوادگی‌اش شده است که در همین راستا تیمی ویژه از ماموران پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

 

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان تحقیقات زن جوان از اختلاف با همسرش خبر داد، گفـت: در عین حال شاکی اعلام کرد که به هیچ فرد خاصی مشکوک نیست.

 

وی ادامه داد:‌ همچنین در جریان رسیدگی به این شکایت و با توجه به اینکه مزاحمت‌های متهم ادامه داشت، ماموران به سرنخ‌های جدیدی دست پیدا کرده و متوجه شدند که فرد مزاحم اطلاعات دقیقی از زندگی شخصی و حتی زناشویی شاکی دارد که همین امر سبب شک ماموران به همسر این زن شده و او را مورد پرسش و پاسخ قرار دادند.

 

کاظمی با اشاره به تناقض گویی‌های همسر شاکی گفت:‌ ماموران تقریبا اطمینان پیدا کردند که عامل مزاحمت همسر شاکی است و در همین راستا او را مورد بازجویی تخصصی قرار دادند که این فرد سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت که به دلیل اختلافاتی که با همسرش داشته، با این کار قصد انتقام‌گیری از او را داشته است.

 

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ ادامه داد:‌ برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------