اعتراف زن خیانتکار به قتل همسر 47 ساله اش



عاملان قتل مرد ۴۷ ساله در شهرستان بندرخمیر در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند. 

 سردار"غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، متهمان به قتل مرد ۴۷ ساله در شهرستان بندرخمیر در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

 

سردار جعفری افزود:در پی دریافت خبری مبنی بریک فقره خودکشی متوفی "م-د" در شهرستان بندرخمیر، بلافاصله اکیبی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان متشکل از کارآگاهان بررسی صحنه جرم و تیم جنایی درمحل حادثه حاضر شدند.

 

او گفت: در بررسی‌های اولیه با توجه به تجربه بالای کارآگاهان پلیس آگاهی محرز شد که فرد متوفی به قتل رسیده و قاتل یا قاتلان سعی داشته اند صحنه جرم را به گونه‌ای تغییر دهند که متوفی خودکشی کرده است.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با اشاره به اینکه با توجه به آثار ودلایل موجود درصحنه که حکایت از وقوع جنایت می‌داد، ماموران به همسر متوفی مظنون و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را به پلیس آگاهی منتقل کردند، گفت: همسرمتوفی در بازجویی اولیه با توجه به مدارک و مستندات موجود صراحتا به قتل همسرش با مشارکت وهمکاری شخص دیگری با انگیزه ازدواج اقرار کرد.

 

سردار جعفری افزود: به دنبال اقرار همسر مقتول، مأموران متهم ردیف دوم را نیز شناسایی و دستگیر کردند که در بازجویی‌های پلیس، متهم عرصه را برخود تنگ دیده و به ارتکاب قتل به وسیله ضربات مداوم چوب با همدستی همسر مقتول معترف شد.

 

او گفت: متهمان به قتل پس از بازجوئی‌های اولیه و بازسازی صحنه، با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

باشگاه خبرنگاران

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------