مرگ تلخ 4 نفر به دلیل دود زدگی پستوی 3 متری



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از کشف پیکر چهار مرد جوان حین اطفای آتش‌سوزی در یک منزل دو طبقه خبر داد. 

به گزارش تسنیم، سیدجلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در ساختمان دو طبقه در خیابان اجاره‌دار، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 13:30 دیروز یک شنبه  یک فقره  حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی در خیابان اجاره‌دار، کوچه ماندگار به سامانه 125 اعلام شد که آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به سرعت به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.محل حادثه یک ساختمان دو طبقه بود که روی سطح پشت‌بام آن نیز اتاقکی حدود 13 متری وجود داشت.

 

وی تصریح کرد: در این اتاقک مقادیری لوازم مانند مبل دچار آتش‌سوزی شده و در انتهای اتاقک نیز، پستویی حدود دو تا سه متر وجود داشت. ملکی با بیان این که آتش‌نشانان به سرعت آتش را خاموش کردند، گفت: در پستو نیز بسته بود که آتش‌نشانان پس از باز کردن در، با وضعیت بی‌حال و بی‌رمق چهار مرد حدود 30 تا 40 ساله مواجه شدند.

 

سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: هیچ شعله‌ای در آن قسمت سرایت نکرده و فقط آثار دودزدگی در آن جا وجود داشت که مشخص شد هر چهار نفر به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده‌اند.

 

وی متذکر شد: بر روی بدن این افراد علایم سوختگی مشهود نبود و تنها مقداری علایم دودزدگی روی بدن آن ها وجود داشت.

 

ملکی با بیان این که محل حادثه برای بررسی بیشتر تحویل عوامل انتظامی شد، خاطرنشان کرد: علت اصلی فوت این افراد توسط عوامل پزشکی قانونی مشخص می‌شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------