آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

باند سارقان مدارس کاشان منهدم شد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: باند سارقان مدارس کاشان با ۸۵ فقره سرقت منهدم شد.

سرهنگ پاسدار علی قربانی در گفت و گو با  مهر با اشاره به گزارش‌های رسیده به پلیس کاشان مبنی بر سرقت از مدارس این شهر اظهار داشت: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران آگاهی پلیس کاشان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه مأموران پلیس موفق شدند پس از یک سری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی اعضای این باند را بازداشت کنند، ابراز داشت: اعضای این باند دو مرد ۵۰ و ۴۰ ساله و یک پسر ۱۶ ساله بودند که بعد از بازجویی به ۸۵ فقره سرقت از مدارس کاشان اعتراف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان عمده اقلام سرقتی این باند سرقت از مدارس را موتور کولر، شیرآلات، کامپیوتر و سیم کابل دانست و تصریح کرد: اعضای این باند علاوه بر سرقت از مدارس به اقدامات مجرمانه خود در سرقت از اماکن دولتی و مساجد سطح شهر کاشان نیز اعتراف کردند.

 

شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی خانم ۲۳ ساله در کاشان

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در کاشان خبر داد و بیان داشت: در پی شکایت خانمی ۲۳ ساله مبنی بر انتشار تصاویر وی در صفحه‌ای جعلی در شبکه مجازی اینستاگرام این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتای کاشان قرار گرفت.

 

سرهنگ قربانی با اشاره به اینکه متهم یا متهمین تصاویر شاکی را به صورت توهین آمیز و غیر اخلاقی در این صفحه منتشر می‌کردند، خاطرنشان کرد: پلیس فتای انتظامی شهرستان کاشان در نهایت توانست متهم را که خانمی ۳۲ ساله بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کند.

 

وی با بیان اینکه متهم با توجه به ادله موجود به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه کاربران نباید عکس‌های شخصی خود را در سایت‌های عمومی و تلفن همراه دوستان خود قرار دهند، تاکید کرد: این باعث می‌شود افرادی که با کاربران رابطه دوستی دارند با کوچک‌ترین اختلاف به منظور انتقام گیری یا ضربه زدن به طرف مقابل مبادرت به انتشار تصاویر کنند.

 

لزوم حفاظت از اطلاعات شخصی و کارت‌های بانکی در فضای مجازی

 

وی همچنین با بیان اینکه کاربران فضای مجازی نباید اطلاعات شخصی و خانوادگی خود را در اختیار سایت‌های ناشناس قرار دهند، گفت: یکی از مواردی که در فضای مجازی بسیار دیده می‌شود کلاهبرداری‌های اینترنتی است که بر این اساس حفظ اطلاعات شخصی و محرمانه کارت‌های بانکی و حفاظت از آن امری ضروری است.

 

سرهنگ قربانی در پایان یادآور شد: به شهروندان کاشانی توصیه می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در شهر و یا حتی در فضای مجازی مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا پیگیری‌های لازم از طریق مأموران پلیس انجام شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------