مرگ هولناک ۳ عضو خانواده در آتش خشم برادرزاده



برادرزاده عصبانی  که با اعضای خانواده عمه اش  دچار اختلافات مالی  و ارثی  شده بود، در یک اقدام وحشتناک، اعضای خانواده او را در واحد  مسکونی  به آتش کشید. 

به گزارش شرق ، براثر  این  آتش سوزی عمدی  واحد مسکونی در کرمان،   سه عضو یک خانواده  به طرز دلخراشی جان باختند و یک نفر به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب کرمان روز گذشته  در تشریح این حادثه هولناک گفت: درپی  اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در کرمان، ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی و بازپرس شعبه ۸ دادسرای کرمان در محل حادثه حضور یافتند که  بر اساس شواهد موجود مشخص شد این آتش سوزی عمدی است.  

 

قاضی سالاری افزود:بلافاصله  ماموران و عوامل قضایی برای شناسایی عامل یا عاملان این حادثه اقدام کردند که  پس از شناسایی متهم دستورات ویژه قضایی  برای دستگیری مجرم فراری  صادر شد.

 

این مقام ارشد قضایی با اشاره به این که عامل این جنایت و حریق عمدی در کمتر از پنج ساعت و در حین فرار با هوشیاری و اقدامات تخصصی پلیس آگاهی دستگیر شد، خاطرنشان کرد: علت اصلی این حادثه اختلافات خانوادگی مربوط به مسائل مالی و ارث بوده است. 

 

وی بیان کرد: متاسفانه عامل این حادثه شوم  برادرزاده این خانواده  است که در اقدامی ناشی از بی اطلاعی و خشم آنی منزل عمه خود را  آتش زده است.

 

وی  تصریح کرد: متهم این پرونده پس از تفهیم اتهام در  قرار بازداشت به سر می برد که  تحقیقات از  عامل این جنایت ادامه دارد.

 

توکلی 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------