قاتل نگهبان پارک لولاگر دستگیر شد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رییس کلانتری ۱۰۸ نواب گفت: قاتل نگهبان پارک لولاگر که خود را به دیوانگی زده بود توسط ماموران دستگیر شد. 

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ حسن نورآبادی در این باره اظهار داشت: ساعت ۲۰ شنبه (بیستم اردیبهشت) نگهبان پارک لولاگر به سمت مرد جوانی که روی چمن های پارک در حال راه رفتن بود رفت و از او خواست تا از فضای سبز بیرون بیاید اما این جوان به رفتارهای مرد نگهبان واکنش تندی نشان داد.

 

وی افزود: مرد جوان که به تذکرات نگهبان پارک بی اعتنایی کرده و در حالیکه روی چمن های فضای سبز قدم می زد به سمت نگهبان رفته و با وی درگیر می شود و در همان ابتدا مرد نگهبان را به سمت عقب هل می دهد که نگهبان پارک روی زمین افتاده و سرش با جدول کنار فضای سبز برخورد می کند.

 

این مسئول ادامه داد: مرد جوان با دیدن خونریزی از سر نگهبان پارک پا به فرار می گذارد که مردم در از طریق اورژانس نگهبان پارک را به بیمارستان امام خمینی «ره» منتقل می کنند.

 

رییس کلانتری ۱۰۸ نواب عنوان داشت: تلاش پزشکان برای نجات جان نگهبان پارک ادامه داشت اما بعد از ۳ روز این مرد روی تخت بیمارستان به خاطر خونریزی در ناحیه سر دچار مرگ مغزی شد و خانواده وی با حضور در کلانتری ۱۴۸ انقلاب نسبت به قتل پدرشان از سوی مرد جوان اعلام شکایت کردند.

 

نورآبادی گفت: تحقیقات برای دستگیری مرد جوان ادامه داشت تا اینکه شامگاه چهارشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه دختر مرد نگهبان با مراجعه به کلانتری از حضور عامل قتل پدرش در همان پارک لولاگر خبر داد که خیلی زود تیمی از ماموران برای دستگیری قاتل نگهبان پارک وارد عمل شدند.

 

وی افزود: ماموران با حضور در پارک لولاگر مرد جوان را دستگیر کردند و در حالیکه افراد حاضر در پارک شهادت می دادند که این مرد عامل مرگ نگهبان پارک است، وی خودش را به دیوانگی زده است.

 

نورآبادی ادامه داد: با توجه به اینکه عامل این درگیری خود را به دیوانگی زده است متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضایی در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------