آغاز تحقیقات پلیس درباره قتل 2 زن



تحقیق درباره مرگ دو زن که جسدشان در ماجراهایی جداگانه در خانه‌هایشان پیدا شده است به دستور بازپرس جنایی تهران آغاز شد.

به گزارش شرق، صبح جمعه مأموران پلیس تهران مطلع شدند جسد زنی 43ساله در خانه‌اش پیدا شده است. در ادامه، موضوع به بازپرس کشیک قتل تهران اطلاع داده ‌شد و بازپرس نیز دستور حضور تیم‌های تحقیق اداره دهم پلیس آگاهی تهران، ‌پزشکی قانونی و تشخیص هویت را صادر کرد. در بررسی‌های اولیه، کارشناسان پزشکی قانونی زمان مرگ را حدود 18 ساعت قبل از کشف جسد تخمین ‌زدند.

 

در تحقیقات میدانی مشخص شد متوفی شوهری 45ساله و پسری 12ساله دارد که از روز قبل ناپدید شده‌اند و همسایه‌ها آنها را ندیده‌اند. برادر این زن به مأموران گفت: خواهر من ارثیه قابل‌توجهی از پدرم به ارث برد که آن پول را در بانک گذاشته بود،‌ اما شوهرش اصرار داشت پولش را از بانک بگیرد و ماشین یا خانه بخرد. باوجوداین خواهرم کار خودش را می‌کرد و به حرف شوهرش گوش نمی‌داد. تا جایی که من خبر دارم، آخرین‌باری که شوهرخواهرم پیشنهادش را مطرح کرد، سه روز قبل بود و باز هم خواهرم به حرف او گوش نداد. سر همین دائم اختلاف داشتند.

 

این مرد ادامه داد: خانواده ما در شهرستان زندگی می‌کنند. هرچه به خواهرم زنگ زدیم جواب نداد. شوهرخواهرم هم پاسخ‌گو نبود، به همین دلیل به تهران آمدیم و در نهایت جسد خواهرم را در خانه‌اش پیدا کردیم.

 

در بخش دیگری از تحقیقات مشخص شد همسر این زن سه روز قبل از کشف جسد از محل کارش مرخصی گرفته بود. به‌این‌ترتیب بازپرس شعبه 11 دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت شوهر این زن و تحقیق درباره سرنوشت پسر او را صادر کرده است.

 

در دومین پرونده نیز با توجه به شواهد، یک زن قربانی جنایت شده است و تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان این قتل ادامه دارد. جسد این زن در حالی در خانه‌اش پیدا شد که با 11 ضربه چاقو به قتل رسیده و طلاهای او شامل یک انگشتر و چند النگو به سرقت رفته ‌است.

 

پسر این زن در تحقیقات توضیح داد: مادر 70ساله‌ام در خانه شکسته‌بندی و قابلگی می‌کرد و فقط هم زنان را به خانه‌اش راه می‌داد. از زمان همه‌گیرشدن کرونا هم رفت‌وآمد کمتر شده بود و مادرم کمتر کسی را راه می‌داد. از آنجایی که مادرم پیر بود، ما مرتب به او سر می‌زدیم و برای اینکه بتوانیم اوقات دیگر از حالش باخبر باشیم، دوربین مداربسته در خانه‌اش گذاشته بودیم. مادرم دیروز زنگ زد و گفت یکی از جوان‌هایی که او را در محل دیده‌ام، بسته معیشتی آورده، من هم به او گفتم بسته را بگیرد، اما بعد از آن از مادرم خبر نداشتم و هرچه زنگ زدم جواب نداد و در دوربین هم او را نمی‌دیدم تا اینکه به خانه‌اش رفتم و جسد او را دیدم.

 

بنا بر این گزارش، تحقیقات درباره این قتل ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------