آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

زنی به اتهام انتشار تصاویر غیر اخلاقی بازداشت شد



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از دستگیری زنی به اتهام انتشار تصاویر غیر اخلاقی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، محمد کریمی گفت: پلیس فتا شهرستان در پی رصد و پایش فضای مجازی در جهت پیشگیری از تهدیدات و آسیب‌ها، یک خانم را که در فضای مجازی به انتشار فیلم و عکس غیر اخلاقی می‌پرداخت، دستگیر کرد.

 

وی با بیان اینکه چند مورد مشابه دیگر نیز در حال پیگیری است، افزود: این مورد در شرایط اخلاقی حاد بود که برخورد قانونی صورت گرفت.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از مجازات منتشرکنندگان موارد غیر اخلاقی تا دو سال حبس خبر داد و افزود: کارشناسان پلیس فتا با بهره‌گیری از قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شبکه‌های اجتماعی را رصد و با هوشیاری و سرعت عمل با موارد مجرمانه برخورد می‌کنند.

 

کریمی از شهروندان خواست هرگونه موارد غیر اخلاقی در صفحات مجازی را به پلیس فتا اطلاع دهند، تا برای حفظ امنیت اخلاقی خانواده‌ها و جامعه سریعا اقدام شود.

 

لازم به ذکر است یکی از جرایمی که در فضای مجازی به چشم می‌خورد جرایم فحاشی و غیراخلاقی است، کاربران باید بدانند انتشار هرگونه مطلب توهین‌آمیز، هتک حیثیت جرم بوده و پلیس فتا با عاملان برخورد قانونی خواهد کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------