کارگر اخراجی، دزد شیرینی‌پزی بود



سارق شیرینی‌پزی که پس از اخراج از مغازه اموال آنجا را سرقت کرده بود، دستگیر شد.

 به گزارش شرق: پانزدهم تیرماه پرونده‌ای با موضوع سرقت از یک مغازه شیرینی‌پزی در کلانتری 128 تهران‌نو تشکیل و با دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 15 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد. شاکی پس از مراجعه به پلیس آگاهی گفت: ساعت 11:00 شب سیزدهم تیر‌ماه مغازه را ترک کردم و صبح روز بعد با مراجعه به محل متوجه شدم کرکره تا نیمه بالا و در شیشه‌ای باز است.

 

پس از وارد‌شدن متوجه شدم سارق یا سارقان مبلغ 50 میلیون ریال وجه نقد و مقدار زیادی آجیل و خشکبار به ارزش 300 میلیون ریال را به سرقت برده‌اند. کارآگاهان برای بررسی موضوع به محل سرقت مراجعه رفتند و به این نتیجه رسیدند دزدی توسط افراد آشنا انجام شده و سارق ارتباطی با فروشگاه دارد. با سرنخ به‌دست‌آمده مجددا از شاکی بازجویی شد. این مرد در اظهارات جدیدش گفت: چندی‌پیش مجبور به اخراج یکی از فروشندگان به علت سوء‌رفتار شدم. احتمال دارد سرقت توسط او انجام شده باشد. با مشخص‌شدن هویت اولین مظنون که کیوان نام دارد، مأموران بعد از هماهنگی‌های قضائی دستور دستگیری او را اخذ و متهم را در منزلش دستگیر کردند و به پلیس آگاهی انتقال دادند. کیوان در پلیس آگاهی به دزدی از شیرینی‌فروش اعتراف کرد و گفت: سرقت را به‌تنهایی انجام داده‌ام.

 

قبلا از کلیدهای مغازه یکسری کپی تهیه کرده بودم و در اختیار داشتم. بعد از اینکه صاحب‌کارم من را اخراج کرد، برای دزدی نقشه کشیدم و در فرصت به‌دست‌آمده و در نبود صاحب مغازه سرقت را انجام دادم. وجه نقد را برداشتم و آجیل‌ها را هم به‌صورت دست‌فروشی به افراد رهگذر فروختم. کیوان در ادامه بازجویی‌ها اعتراف کرد: در مدتی که در مغازه مشغول بودم، بارها از دخل مغازه سرقت کرده بودم که مبلغ آن به حدود 500 میلیون ریال می‌رسد. سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با تأیید این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به جرمش پرونده به دادسرای مربوطه ارسال شد و متهم با صدور قرار مجرمیت تحت نظر قرار گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------