انفجار شش تریلی حامل سوخت در شهرک دولت آباد کرمانشاه/ آتش سوزی مهار شد



انفجار شش تریلی حامل سوخت در پارکینگی در شهرک دولت آباد کرمانشاه موجب آتش سوزی گسترده در این محل شد. 

کیوان ملکی قائم مقام سازمان آتشنشانی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حدود ساعت 10 صبح امروز (7 مرداد) یک مورد آتش سوزی در شهرک دولت آباد به نیروهای آتشنشانی گزارش شد.

 

وی افزود: متاسفانه در این حادثه شش تریلی حامل سوخت در پارکینگ "اعتماد" شهرک دولت آباد دچار آتش سوزی شده و منفجر شدند و به دنبال این انفجار آتش سوزی گسترده ای در پارکینگ ایجاد شده است.

 

ملکی از اعزام حدود 100 آتشنشان به محل حادثه خبر داد و افزود: هم اکنون آتش نشانان به همراه 23 خودرو در حال اطفاء حریق هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: ریاست این عملیات با رییس سازمان آتشنشانی کرمانشاه است و به نظر می رسد با توجه به حجم آتش، این عملیات تا دو ساعت دیگر نیز ادامه داشته باشد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی نداشتیم و تنها چند نفر مصدوم شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: علت حادثه در دست بررسی است و بعد از اطفاء آتش می توان در این باره اظهار نظر کرد.

 

آتش سوزی پارکینگ "دولت آباد" کرمانشاه مهار شد

نیروهای آتشنشانی کرمانشاه سرانجام بعد از حدود سه ساعت تلاش، موفق به مهار آتش سوزی پارکینگ شهرک دولت آباد شدند.

 

کیوان ملکی قائم مقام سازمان آتشنشانی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مهار آتش در حدود ساعت ۱۳ امروز(هفتم مرداد)گفت: با حضور حدود ۱۰۰ آتش نشان به همراه ۲۶ خودرو در نهایت آتش سوزی پارکینگ دولت آباد بعد از حدود سه ساعت مهار شد.

 

ملکی افزود: در این حادثه شش تریلی حامل سوخت دچار حریق شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این پارکینگ حدود ۵۰ تریلی دیگر بود که محموله برخی از آنها بنزین و گازوییل بود و خوشبختانه با مدیریت به موقع صحنه حادثه این خودروها از پارکینگ خارج شدند.

 

ملکی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: با توجه به اینکه بار برخی از این تریلی‌ها بنزین بوده و دمای هوا هم بالاست، احتمال آتش سوزی وجود دارد، اما همه چیز منوط به نظر کارشناسان است و باید بررسی دقیق صورت گیرد.

 

وی افزود: در این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم و تنها چهار نفر مصدوم شدند. متاسفانه علاوه بر این چهار نفر، سه نفر از نیروهای آتشنشانی هم در جریان اطفاء حریق مصدوم شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------