دستگیری مرد زن‌نما با 200 فقره سرقت



سارق حرفه‌ای لوازم خودرو که با پوشش زنانه 200 فقره سرقت لوازم خودرو با همکاری سه همدستش مرتکب شده بود، دستگیر شد. 

به گزارش شرق، درپی سرقت‌های متعدد لوازم خودرو که در محله مهرآباد جنوبی اتفاق افتاده بود، بررسی موضوع به‌طور ویژه در دستور کار تیمی از مأموران قرار گرفت. مأموران برای شناسایی سارقان به محل‌های سرقت مراجعه کردند و به تحقیقات میدانی پرداختند. بررسی‌های پلیسی نشان از این داشت که چهار سرنشین یک دستگاه خودروی سوارای که سه مرد و یک زن هستند، به محل‌های سرقت مراجعه می‌کنند و در ابتدا سارق زن از خودرو پیاده می‌شود و با نشان‌دادن خودرویی، سایر همدستان او لوازم داخل آن را سرقت می‌کنند و به‌سرعت از محل متواری می‌شوند. تعداد گشت‌زنی‌های انتظامی در نقاط مختلف کلانتری مهرآباد افزایش یافت تا اینکه مأموران موفق به شناسایی خودروی سارقان شدند.

 

آنها خودروی متهمان را تحت مراقبت قرار دادند و مشاهده کردند همان زن که چادر بر سر داشت، از خودرو سواری پراید پیاده و مشغول پرسه‌زنی میان خودروهای پارک‌شده، شد. مأموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند. سارق زن با مشاهده مأموران در نزدیکی خود به‌صورت پیاده از محل گریخت اما مأموران به تعقیب او پرداختند و موفق شدند پس از مدتی تعقیب‌وگریز سارق زن را که سرعت خوبی در فرار داشت، دستگیر کنند ولی سارقان مرد که سوار بر خودرو بودند، از محل گریختند.

 

با دستگیری متهم مشخص شد او زن نیست بلکه مردی 32ساله است که با استفاده از پوشش زنانه سعی در اغفال شهروندان و مأموران انتظامی داشته است. متهم در کلانتری به 200 فقره سرقت لوازم خودرو در دو ماه گذشته با همکاری سه همدستش اعتراف کرد و گفت: وظیفه من این بود که با پوشش زنانه ابتدا خودروهایی را که ایمنی کمتری داشتند، شناسایی کنم و با شناسایی سوژه، سایر همدستانم وارد عمل می‌شدند و اموال باارزش خودرو را سرقت می‌کردند.

 

ما شبی 10 تا 15 فقره سرقت مرتکب می‌شدیم. سرهنگ مسلم قاسم‌آبادی، رئیس کلانتری 119 مهر‌آباد، با بیان اینکه با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی سارق زن‌نما برای گرفتن دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، خاطر‌نشان کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر همدستان متهم و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------