آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرقت از مسافران با تعارف خوراکی مسموم



مردی میانسال که با تعارف مواد خوراکی به مسافران، آنان را بیهوش و اموال باارزش‌شان را سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

 به گزارش شرق؛جوانی حدودا 25‌ساله بیست‌و‌یکم مرداد با مراجعه به واحد گشت کلانتری 208 ترمینال جنوب به مأموران اعلام کرد چند روز پیش مردی حدودا 50‌ساله پول و تلفن همراه او را سرقت کرده و پس از گذشت چند روز مجددا این شخص را داخل پایانه مسافربری دیده است.

 

جوان مال‌باخته ادامه داد: هفته گذشته برای رفتن به یکی از استان‌های مرکزی کشور به پایانه جنوب رفته بودم. مدتی به زمان حرکت اتوبوس مانده بود، تصمیم گرفتم در یکی از آلاچیق‌های داخل پایانه کمی استراحت کنم. داخل آلاچیق نشسته بودم که مردی حدودا50‌ساله به سمتم آمد و با طرح دوستی خواهش کرد آنجا بنشیند. چند دقیقه‌ای بیشتر از حضور این شخص نگذشته بود که از من پرسید «صبحانه خورده‌ای؟». زمانی ‌که متوجه شد من هنوز صبحانه نخورده‌ام، از داخل کیفش کیک و آبمیوه درآورد.

 

یکی از آنها را به من داد و خودش نیز مشغول خوردن صبحانه شد. بدون آنکه به قصد و نیت واقعی این شخص مشکوک شوم، کیک و آبمیوه را خوردم. هنوز چند دقیقه‌ای نگذشته بود که دچار سردرد شدید شدم و در ادامه بیهوش شدم. پس از چند ساعت که به هوش آمدم، متوجه سرقت تلفن همراه و همه پول همراه خود شدم و از آن شخص نیز هیچ خبری نبود. پس از بازگشت به تهران تصمیم گرفتم او را پیدا کنم. اطمینان داشتم این مرد را در پایانه پیدا خواهم کرد تا اینکه بالاخره موفق شدم این شخص را شناسایی کنم.

 

مأموران کلانتری 208 پایانه مسافربری جنوب با توجه به اظهارات مال‌باخته، شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند و با گشت‌زنی‌های هدفمند موفق شدند متهم را بازداشت و در بازرسی از کیف و کوله‌پشتی‌اش، تعدادی از اموال مسروقه از‌جمله تلفن همراه مال‌باخته را کشف کنند. متهم پس از انتقال به کلانتری، در اظهارات اولیه مدعی شد فقط همین یک سرقت را انجام داده است؛ اما با بررسی پرونده‌های مشابه و در پی مراجعه یکی دیگر از مال‌باختگان به کلانتری و شناسایی متهم، او به‌ناچار لب به اعتراف گشود و به بیش از 10 فقره سرقت به شیوه بیهوشی از مسافران پایانه مسافربری جنوب تهران اعتراف کرد.

 

سرهنگ مراد مرازاده، رئیس کلانتری 208 پایانه مسافربری ترمینال جنوب درباره این پرونده گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت‌های مشابه، شناسایی و دعوت از مال‌باختگان در دستور کار کلانتری 208 قرار گرفته است و از مال‌باختگانی که با این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند، دعوت می‌شود تا برای شناسایی متهم و پیگیری شکایت خود به کلانتری 208 پایانه مسافربری جنوب مراجعه کنند. سرهنگ مرازاده خاطرنشان کرد: سرقت به شیوه بیهوشی از‌جمله روش‌های رایج سرقت است که در آن سارقان با تعارف‌کردن نوشیدنی به افراد آنان را بیهوش و در نهایت اموال باارزش آنان را سرقت می‌کنند.

 

تکرار این شیوه از سرقت در شرایطی همچنان از سوی سارقان رایج است که پلیس بارها در اطلاع‌رسانی‌های خود به شهروندان تأکید کرده که از پذیرش مواد خوراکی به‌ویژه نوشیدنی از افراد غریبه و ناشناس دوری کنند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------