دزدی بزرگ 2 معتاد از خانه همسایه



دو سارق منزل که برای تأمین هزینه مواد مخدر دومیلیاردو 500 میلیون ریال از خانه همسایه‌شان سرقت کرده بودند، دستگیر شدند. 

به گزارش شرق، چهارم فروردین پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 114 غیاثی تشکیل و به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد. شاکی به کارآگاهان گفت: بیست‌وهشتم اسفند ماه منزل خود را واقع در خیابان خاوران ترک کردم و پس از گذشت دو ساعت به منزل مراجعه کردم و متوجه شدم سارق یا سارقان با ورود به داخل ساختمان اموال و لوازم منزلم را از قبیل تلویزیون، طلا و... در مجموع به ارزش دومیلیاردو 500 میلیون ریال سرقت کرده‌اند.

 

کارآگاهان به محل وقوع جرم رفتند و با بررسی محدوده وقوع جرم و بررسی نحوه ورود سارق یا سارقان به این نتیجه رسیدند سرقت به‌دست یکی از همسایگان مال‌باخته رخ داده است. کارآگاهان بعد از جمع‌بندی سرنخ‌های موجود از صحنه سرقت به یکی از همسایگان شاکی به‌نام وحید مظنون شدند. در ادامه بررسی‌ها فرضیه سرقت به‌دست وحید قوت گرفت و متهم با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد. وحید پس از انتقال به پلیس آگاهی به سرقت از خانه شاکی با همدستی یکی از دوستانش به نام جمال اعتراف کرد.

 

وحید درباره علت ارتکاب جرم و شیوه خود به کارآگاهان گفت: به مصرف مواد‌مخدر اعتیاد دارم و برای جبران هزینه‌های زندگی دست به این کار زدم. من با طرح نقشه قبلی و در نبود مال‌باخته با کمک جمال در واحد را تخریب کردم و دونفری وارد منزل شدیم. سپس با موتورسیکلت جمال اموال را به خانه او انتقال دادیم و تعدادی از اموال مسروقه را برای خرید موادمخدر به افراد رهگذر فروختیم و بخش زیادی را نیز در خانه جمال مخفی کرده‌ایم. کارآگاهان در ادامه رسیدگی به پرونده موفق شدند مخفیگاه جمال را شناسایی کنند که با اخذ دستور از شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و بخش زیادی از اموال شاکی در بازرسی از مخفیگاه کشف شد.

 

سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با تأیید این خبر گفت: با اعتراف متهمان و قبول سرقت، پرونده به دادسرای مربوطه ارسال شد و هر دو متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------