دستگیری سارق خودروهای مسافرکش



سارق خودروهای مسافرکش بین‌شهری با 20 فقره سرقت دستگیر شد. سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب، گفت: درپی چندین فقره سرقت از خودروهای مسافرکش بین‌شهری در سطح شهرستان دورود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور كار پلیس قرارگرفت.  او افزود: مأموران با تشکیل اکیپ‌های ویژه و اقدامات اطلاعاتی سارق مد‌نظر را در سطح شهرستان دورود شناسایی و دستگیر کردند.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مأموران با تشکیل اکیپ‌های ویژه و اقدامات اطلاعاتی متهم مد‌نظر را در دورود شناسایی و دستگیر کردند، اظهار کرد: سارق با دربست‌گرفتن خودروهای مسافرکش بین‌شهری پس از رسیدن به محل‌های خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت گوشی موبایل، وسایل داخل خودرو و وجه نقد رانندگان می‌کرد.

 

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت‌گرفته و مواجه‌شدن با دلایل و مستندات پلیس به 20 فقره سرقت به‌عنف از رانندگان بین‌شهری اعتراف کرد و تعدادی از مال‌باختگان شناسایی شدند.

 

سردار مهدیان‌نسب با توصیه به رانندگان مسافرکش گفت: رانندگان در سوارکردن مسافران بین‌شهری باید نهایت دقت را بکنند و از سوارکردن مسافرانی که کرایه غیر‌معمول پیشنهاد می‌دهند، خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

 شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------