آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کلاهبرداری 17 میلیاردی با وعده پوچ



تبهکار حرفه‌ای که به‌بهانه شراکت در مزایده خرید ملک از یکی از آشنایان خود 17 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد. 

 به گزارش شرق، دوازدهم تیر پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری در کلانتری 150 تهرانسر تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع داده شد و در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم قرار گرفت. کارآگاهان ابتدا از شاکی تحقیق کردند.

 

این مرد گفت: شخصی به اسم فرهاد که آشنایی دوری با او داشتم، پیشنهاد خرید ملک مزایده‌ای را به من داد و مدعی شد با توجه به رابطه‌ای که دارد، می‌تواند در مزایده دخالت کند و ملک را برای من بخرد. او در ازای این کار تقاضای شراکت با من را داشت تا مبلغ اولیه شرکت در مزایده تأمین شود.

 

با توجه به اینکه قیمت اصلی ملک 400 میلیارد ریال بود و با مبلغ کمتری امکان خرید فراهم شده بود، با پرداخت 17 میلیارد ریال قول‌نامه‌ای را در خصوص شراکت خرید ملک بین من و فرهاد تنظیم کردیم، اما پس از گذشت مدتی از فرهاد خبری نشد و متوجه کلاهبرداری او شدم. کارآگاهان بعد از اخذ اظهارات شاکی موفق شدند در رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و او را چند روز پیش با هماهنگی‌های قضائی دستگیر کنند.

 

با انتقال فرهاد به پلیس آگاهی، او تحت بازجویی قرار گرفت و به جرمش اعتراف کرد. او گفت: شاکی را با این وسوسه که سود زیادی خواهد کرد، فریب دادم و مبلغ مدنظرم را از او گرفتم. با استعلامات انجام‌شده برای کارآگاهان محرز شد فرهاد سابقه‌دار بوده و تاکنون سه مرتبه به جرم کلاهبرداری دستگیر و روانه زندان شده است.

 

همچنین مشخص شد او در چند استان تحت تعقیب قضائی و پلیسی است. سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران، با تأیید این خبر گفت: دستگیری متهم با مکاتبات اداری به مراجع مربوطه در استان‌های مختلف اعلام و متهم برای تعیین تکلیف به دادسرا اعزام و از آنجا با قرار مجرمیت روانه زندان شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------