آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری سارقان میلیاردی پسته در بردسکن



فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت‌: سارقان میلیاردی پسته در بردسکن دستگیر شدند. 

به گزارش ایلنا از بردسکن، سرهنگ محمود مختاری در این خصوص افزود: در پی اعلام سرقت یک تن پسته از خانه های مسکونی در شهر بردسکن، مأموران پلیس آگاهی به محل سرقت عزیمت و ضمن بررسی موضوع تحقیقات خود را در راستای کشف و شناسایی و دستگیری عاملان سرقت آغاز کردند.

 

وی افزود بررسی های اولیه حاکی از شکسته شدن شیشه پارکینگ خانه مسکونی و باز شدن درب توسط سارقان و به سرقت رفتن نیمی از بسته‌های موجود در محل حکایت می‌کرد.

 

سرهنگ مختاری ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی به جوانی که با صاحبخانه در ارتباط بوده و به مکان مورد نظر رفت و آمد داشته مظنون و این فرد را با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل اختفای او یک تن پسته سرقتی را کشف کردند.

 

وی گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه پس از مواجهه با شواهد موجود، به سرقت و صحنه سازی حرفه‌ای به منظور گمراه کردن مسیر تحقیقات پرونده با همکاری یکی از دوستانش اعتراف کرد که بلافاصله هم دست وی نیز شناسایی و دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی بردسکن با اشاره به کشف یک تن پسته سرقتی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و توقیف یک دستگاه وانت پیکان که در ارتکاب سرقت توسط متهمان به کارگیری شده بود تصریح کرد: پرونده مقدماتی تشکیل و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------