خودکشی پدر جوان بعد از قتل فرزند



پلیس در حال تحقیق درباره پرونده‌ای است که در آن مردی بعد از کشتن دخترش به زندگی خود پایان داده است. 

به گزارش ایلنا، رسیدگی به این پرونده از زمانی آغاز شد که زنی جوان با مرکز فوریت‌های پلیسی شاهرود تماس گرفت و خبر داد شوهر و دخترش در خانه هستند، اما در را باز نمی‌کنند و به احتمال بسیار زیاد واقعه‌ای برایشان رخ داده است. وقتی مأموران به محل رفتند، متوجه شدند مرد صاحبخانه نه‌تن‌ها به تلفن و آیفون جواب نمی‌دهد، بلکه خودروی خود را نیز به‌گونه‌ای داخل حیاط پارک کرده که مانع بازشدن در شود. این اقدام مرد جوان شک‌برانگیز بود؛ به همین دلیل پلیس بعد از هماهنگی قضائی از آتش‌نشانی کمک گرفت و بالاخره مأموران توانستند در را باز کنند و داخل خانه شوند. آن‌ها به محض ورود به این منزل، با صحنه‌ای وحشتناک مواجه شدند و دیدند دختر ۱۲‌ساله جان باخته و پدر ۳۵‌ساله او نیز حلق‌آویز شده و فوت کرده است.

 

به این ترتیب، کارآگاهان جنایی، متخصصان پزشکی قانونی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند و تحقیقاتی را آغاز کردند. آن‌ها دست‌نوشته‌ای از مرد جوان یافتند که در آن توضیح داده شده بود این مرد بعد از کشتن فرزندش، به زندگی خود پایان داده است. علاوه بر این متن، سرنخ‌های دیگری نیز در این زمینه وجود داشت؛ از جمله اینکه هیچ غریبه‌ای وارد خانه نشده بود و مرد متوفی نیز با برنامه‌ریزی قبلی سعی داشت مانع ورود دیگران به خانه شود.

 

این مرد وقتی دست به چنین اقدام جنون‌آمیزی زد که همسرش برای خرید از خانه بیرون رفته بود. متوفی دو ساعت فرصت داشت تا مرتکب این جنایت شود. بررسی‌ها نشان داد مرد جوان سراغ دخترش که در تختخواب بوده، رفته و او را کشته و سپس با نوشتن نامه به زندگی‌اش پایان داده است.

 

اجساد متوفیان به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت دقیق مرگ آن‌ها با انجام آزمایش‌های تخصصی روشن شود. علاوه بر این، مادر خانواده تحت بازجویی قرار گرفت، اما او نیز هرگز تصور نمی‌کرد شوهرش دست به چنین کاری بزند و کاملا از این اقدام شوکه شده بود.

 

بررسی‌های تکمیلی موضوع را کمی پیچیده‌تر کرد. معمولا در چنین پرونده‌هایی مواد مخدر یا بیماری روانی خودنمایی می‌کنند، اما مرد جوان نه اعتیاد داشت و نه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برد. او و اعضای خانواده‌اش تا چند ماه پیش ساکن تهران بودند، اما پس از آن به شاهرود نقل‌مکان کردند و در این مدت هیچ نشانه‌ای که زنگ خطر تلقی شود، مشاهده نشده بود.

 

در‌حال‌حاضر اگرچه تمام شواهد از قتل و سپس خودکشی حکایت دارد، اما پلیس همچنان در حال تحقیق در این خصوص است تا نکته و سرنخی مغفول نماند. علاوه بر این، هنوز انگیزه مرد جوان مشخص نیست و به گفته فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، اظهار‌نظر در‌این‌باره به بررسی‌های بیشتری نیاز دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------