بازداشت مردی که با ناخن‌گیر به جان زنان می‌افتاد



رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از دستگیری سارق بعنف و زورگیر که اقدام به سرقت طلا از بانوان در پوشش راننده در محدوده جنوب غرب تهران کرده بود، خبر داد. 

 به گزارش  رکنا؛ سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی گفت: پیگیری و رسیدگی به جرائم خشن با توجه به آثار منفی و تبعات روحی و روانی که برای مالباخته دارد، در اولویت رسیدگی و در رأس اقدامات پلیس آگاهی است، در همین راستا و پیرو شکایت خانمی جوان مبنی بر سرقت به عنف طلاهای وی رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت بعنف پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: شاکی اعلام کرد، حدود ساعت 16:00 بیست و ششم تیر ماه در خیابان ابوذر سوار یک خودروی سمند نقره ای شدم که راننده جوان ناگهان با تغییر مسیر و توقف در محیطی خلوت با تهدید و ایجاد رعب و وحشت طلاهایم را گرفت و النگوهایم که به راحتی از دستم خارج نمی شد را با استفاده از ناخن گیر بریده و از دستم خارج کرد.

 

با ارجاع پرونده به دایره مبارزه با سرقت های به عنف پایگاه هشتم آگاهی، کارآگاهان با تحقیقات و بررسی های بیشتر به این نتیجه رسیدند که سه فقره شکایت دیگر با همین شیوه مجرمانه ثبت شده که پس از تجزیه و تحلیل موضوع، سریالی بودن این نوع سرقتها در حوزه استحفاظی کلانتریهای 149 امامزاده حسن(ع) و 161 ابوذر محرز شد.

 

وی گفت: در یکی از شکایتها، مالباخته اعلام کرده بود که دو مرتبه سوار خودروی مذکور شده که در بار اول با راننده طرح دوستی ریخته و از وی شماره ای در اختیار دارد که با اقدامات پلیسی و شیوه های نوین و علمی کشف جرم هویت سارق به نام «اصغر» شناسایی شد.

 

سرقت طلای زنان تهران با ناخن گیر 

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دعوت از شاکیان و ارائه تصاویر بدست آمده از اصغر، همگی وی را به عنوان سارق زورگیر اموال خود شناسایی کردند، در نهایت با بررسی آدرس های متهم و شناسایی مخفیگاه وی، متهم سوار بر یکدستگاه خودروی سمند نقره ای که دارای سابقه توقیف در شهرستان رباط کریم نیز بوده، دستگیر شد.

 

عزیزخانی افزود: وی در ابتدا منکر جرائم خود بود اما با مشاهده شواهد و مواجهه حضوری با شاکیان، به سرقت های سریالی خود اعتراف کرد؛ در بازرسی از خودروی وی دو عدد ناخن گیر که بوسیله آن اقدام به بریدن النگوی شکات می کرده است نیز کشف شد و با هماهنگی قضائی، متهم برای ادامه تحقیقات تحت نظر است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------