بازداشت اعضای باند زورگیر تحت عنوان مامور



رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد که اعضای باندچهار نفره زورگیری که تحت عنوان مامور انتظامی از مردم اخاذی می کردند، در این استان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا ؛ سرهنگ محمد نادربیگی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درپی ارجاع چندین فقره پرونده سرقت به عنف و زورگیری تحت عنوان مامور انتظامی به پلیس آگاهی استان البرز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس مبارزه با سرقت قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: با رصدهای اطلاعاتی پلیس مشخص شد که اعضای یک باند چهار نفره با استفاده خودروهای سمند، رانا، پژو و پراید طعمه های خود را شناسایی و با جعل عنوان مامور انتظامی اقدام به اخاذی و سرقت لوازم قیمتی آن ها می کردند.

 

رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: این افراد تاکنون علاوه برگوشی، لوازم قیمتی و وجه نقد کارت های بانکی طعمه های خود را نیز خالی می کردند که تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

 

نادربیگی با بیان اینکه جرایم این افراد بیشتر از است، خاطرنشان کرد که تاکنون هشت مالباخته در این زمینه شناسایی و تلاش پلیس برای سایر مالباختگان ادامه دارد.

 

وی بیان داشت که به دستور قاضی پرونده تصاویر این سارقان بدون پوشش منتشر و چنانچه افرادی به این شیوه مورد سرقت و زورگیری قرار گرفتند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

 

رییس پلیس آگاهی البرز از شهروندان خواست درصورت مواجهه با افرادی تحت عنوان مامور سریعا مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع و از صحت احراز هویت افراد مطمئن و سپس اقدام به ارائه مدارک کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری هفت سارق و مالخر خودرو دراین استان خبر داد .

 

نادبیگی افزود: اعضای این باند سرقت که سه سارق حرفه ای و چهار مالخر بودند با سرقت خودروهایی مانند پژو پرشیا ارکان (شماره پلاک و سایر شماره ها) آنها را تغییر و دراستان های غربی کشور به فروش می رساندند.

 

وی گفت: تاکنون ۱۲ خودرو سرقتی از این افراد کشف شده که ارکان آن ها را تغییر و به فروش می رساندند.

 

وی از مردم خواست قبل از خرید خودرو حتما سند و ارکان خودرو را چک و سپس اقدام به خرید کنند.

 

رییس پلیس آگاهی البرز همچنین از دستگیری اعضای باند ۲ نفره کیف قاپی در شهرستان کرج خبرداد و گفت: این ۲ سارق برادر بوده و درمناطق مختلف کرج اقدام به کیف قاپی از شهروندان می کردند.

 

نادربیگی افزود: سارقان تاکنون به ۴۰ فقره سرقت کیف قاپی اعتراف کرده و ۲۰ مالباخته تاکنون شناسایی شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------