آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

سارق حرفه‌ای خانه‌ها مجبور به اعتراف شد



سارق حرفه‌ای منزل بعد از دستگیری به چهار فقره دزدی اعتراف کرد.

24 آبان‌ پرونده‌ای از کلانتری 124 قلهک به همراه یک مظنون به سرقت به نام فرزاد به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع داده شد. فرزاد با جواب‌های کوتاه و ضد‌و‌نقیض، سعی در گمراه‌کردن روند رسیدگی به پرونده را داشت و منکر ارتکاب هرگونه سرقت بود، اما با بررسی اموال و مدارک همراه متهم، سلمان، مالک یکی از اموال، شناسایی و با استعلام در سامانه جامع پلیس آگاهی مشخص شد این فرد به‌دلیل سرقت از منزلش قبلا شکایتی را مطرح کرده بود.

 

با دعوت از شاکی، این فرد در پلیس آگاهی حاضر شد و توضیح داد: مدتی قبل از منزلم اموالی شامل لپ‌تاپ، ساعت‌مچی به ارزش 200 میلیون تومان، اپل‌واچ و‌... جمعا به ارزش 400 میلیون تومان به سرقت رفت و همان‌ موقع شکایتی را مطرح کردم، اما سارق شناسایی و دستگیر نشده بود.با توجه به قرائن و دلایل به‌دست‌آمده، بار دیگر فرزاد تحت بازجویی قرار گرفت.

 

او که این‌ بار چاره‌ای جز اعتراف نداشت، اتهام سرقت از خانه شاکی را قبول و اظهار کرد‌: بعد از اینکه در فرصتی مناسب دست به دزدی زدم، اموال سرقتی را به اشخاص عبوری فروختم. پس از هماهنگی‌ قضائی، خریداران اموال مسروقه شناسایی و هر دو نفر در عملیات پلیسی دستگیر و اموال مسروقه کشف شد.

 

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در این رابطه گفت: متهم به سه فقره سرقت منزل دیگر اعتراف کرد و اقدامات برای شناسایی سایر مال‌باختگان در حال پیگیری است.

 

شرق 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------