ماجرای شلیک اشتباهی پلیس که موجب مرگ زنی جوان شد | اتهام قتل شبه‌عمد در شلیک اشتباهی پلیس!



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
پرونده شلیک اشتباهی پلیس در اهواز که باعث مرگ زنی جوان شده بود، با اتهام قتل شبه‌عمد به دادگاه فرستاده شد. 

به‌گزارش صداوسیما، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور گفت: براساس اظهارنظر بازپرس و بررسی‌های صحنه حادثه، نهم مهر امسال چندین سرقت به‌صورت زورگیری در اهواز رخ می‌دهد. یکی از آنها خانمی بود که به کلانتری مراجعه و اعلام کرد که سارقان طلاجات او را زورگیری کردند و سوار بر پژوپارس سفید از محل متواری شدند. مورد دیگری هم مبنی بر زورگیری گزارش شد و به همین دلیل مأموران به‌دنبال دستگیری سارقان به پژوپارس سفیدرنگی برخورد کردند که ظاهرا مشابه خودروی سارقان بود.

 

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان ادامه داد: مأموران این خودرو را از طریق یک خودروی نیروی انتظامی و دو خودروی شخصی تعقیب می‌کنند که عملیات تعقیب و گریز حدود ۸۰۰متر بیشتر نبوده است. ظاهراً راننده خودرو به ایست پلیس توجه نمی‌کند و بعد از شلیک ۲ تا ۳تیر هوایی همچنان ماشین متوقف نمی‌شود. متعاقب آن یک تیر مستقیم از شیشه عقب به ‌خودرو شلیک می‌شود که به یک خانم در این ماشین اصابت می‌کند و درجا کشته می‌شود.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور افزود: وقتی ماشین متوقف می‌شود مأموران مشاهده می‌کنند که یک زن و شوهر با بچه‌ای ۲ساله در این خودرو بوده‌اند و راننده ادعا می‌کند که متوجه ایست پلیس نشده است. مأموران هم تصور می‌کنند که چون شیشه‌های خودرو دودی بوده و به فرمان ایست هم توجهی نکرده، همان ماشین حامل سارقان بوده است.

 

حجت‌الاسلام پورخاقان گفت: در هر حال راننده می‌گوید که متوجه صدای تیرهای هوایی نشده و فکر هم نمی‌کرده کسی در تعقیبش باشد و زمانی متوجه می‌شود که تیر به همسرش خورده بود.  وی افزود: در راستای انجام وظایف ذاتی و کشف جرم، بازپرس ما در صحنه حاضر و کارشناسی‌ها انجام شد.

 

در نهایت هم پرونده با صدور قرار جلب دادرسی به‌عنوان قتل شبه‌عمد با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد و پرونده در حال رسیدگی در سازمان قضایی نیروهای مسلح اهواز است، ما هم منتظر صدور حکم بدوی هستیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------