آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

ثروت 6 میلیاردی راهزنان خشن در جاده‌های تاریک



گردانندگان بزرگ‌ترین شبکه از راهزنان خشن که 6 میلیارد تومان به جیب زده‌اند، دستگیر شدند.

سردار عبدالرضا آقاخانی رئیس پلیس استان اصفهان گفت: در پی وقوع چند سرقت مسلحانه محموله‌های کابل مسی و شکایت‌های مشابهی از سوی رانندگان خودروهای باربری که در دام راهزنان خشن افتاده بودند تیم ویژه‌ای دست به کار شد تا اعضای این باند را ردیابی کنند.


وی افزود: تحقیقات ابتدایی نشان داد گروهی حرفه‌ای این باند را هدایت می‌کنند که بلافاصله اقدامات علمی و تخصصی برای دستگیری آنها آغاز شد و گشت‌های کمین و شکار نیز در جاده‌های استان اصفهان به صورت نامحسوس فعال شدند.


این مقام پلیسی گفت: سرانجام پس از دو ماه اقدامات ویژه عملیاتی و تلاش شبانه‌روزی سرنخ‌هایی از این دزدان به دست آمد و مأموران توانستند همه مخفیگاه‌های گردانندگان این باند راشناسایی کرده و رئیس باند با هفت نوچه‌اش دستگیر شدند.


فرمانده پلیس استان اصفهان گفت: اعضای این باند 8 مرد افیونی هستند که مجموع ارزش سرقت‌های آنها 60 میلیارد ریال بوده و با 15 مالخر همکاری داشته‌اند. وی گفت: 14 خودروی سبک و سنگین، یک محموله 23 تنی فرومنگنز به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال، 40 گوشی تلفن همراه، چاقو، قداره و شوکر، یک تفنگ جنگی و مقداری موادمخدر از مخفیگاه دزدان به دست آمد.


سردار آقاخانی افزود: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که اعضای این باند به آدم‌ربایی و گروگانگیری رانندگان نیز دست زده‌اند و برای رسیدن به اهداف خود از رفتارهای خشونت‌آمیز استفاده می‌کردند و رانندگانی به دام می‌افتادند که در محل‌های نامناسب توقف و استراحت می‌کردند.

 

 اخبار   حوادث -  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------