آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

سوداگر مرگ به برادر و برادرزاده‌اش هم رحم نکرد + عکس



اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز

یک مرد اهل " آریزونا " برادر زاده ی خود را به قتل رساند .

آقای " کریستوفرری لیکون " به قتل  برادر خوانده خود آقای " آنجل جاکوز " و همچنین فرزند او " زاویر جاکوز " 6 ساله متهم شد .

براساس گزارش پلیس جنایتکار " لیکون " که در دانشگاه " آریزو نا " دانشجو و مشغول به تحصیل بود در یک نزاع و کینه توزی بر سر مواد مخدر برادر ناتنی خود را هنگامی که بر روی کاناپه خانه نشسته و در حال تماشای تلوزیون بود با شلیک گلوله به سرش او را به قتل رساند و پسر 6 ساله او که شاهد این جنایت بود را نیز داخل خودراش انداخت و پس از دور شدن از خانه به مسافت 20 مایل او را در یک کوچه مورد  اصابت گلوله قرار داد و پس از رها کردن او، از محل جنایت گریخت .

پلیس در ادامه افزود: این جنایت 2 قربانی به دنبال داشت که جسد یکی از آنها که از ناحیه پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود توسط پلیس در خانه مشترک آنها واقع در " فونیکس " یافت شد و جسد قربانی کوچک توسط رفتگران خیابان در یک کوچه در حالی یافت شد که جویی از خون در محل جنایت جاری بود .

" لیکون " بی شرم هنگام مشکوک شدن پلیس به اودر بازجویی ادعا کرد که در ساعت جنایت در کتابخانه دانشگاه بود .

پس از تحقیقات گسترده تر پلیس و گزارشات حاصله از همسایه ها مشخص شد که " لیکون " قاتل این دو قربانی است  و همچنین گفته شد که این دو برادر به فروش مواد مخدر مشغول بودند و همسایه ها از رفتار آنها شکایت داشتند .

آقای " لیکون" در دادگاهی که برگزار شد علی رغم دفاع از خود به مجازات مرگ محکوم شد .

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------